pbs betalinger

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #94147
    AnonymForfatter

    Jeg har overtaget myndigheden for min søn ,da han har en sydom der gør at han ikke er i stand til selv at overskue forskellige ting så som økonomi m.v
    der for er han havnet i RKI ,
    Jeg har nu fået styr på alle kreditorer og budget konto m.v så alle får deres penge til tiden .og der er rigelig dækning på løn og budget konto til alle udgifter.
    Men banken nægter at lade mig få lov til at melde regninger så som husleje,lys,internet m.v til PBS men sletter dem hver gang da min søn er registreret i RKI . så spørgsmålet er om Banken må gøre det når der er dækning til regninger, jeg mener ikke at de må når de selv har oprettet budget / løn kontoen mens han var i RKI . men har banken lov til det eller

    #204978
    AnonymForfatter

    Hvilket bank er din søn i ?

    #204984
    testForfatter

    At bruge PBS er jo ikke noget man har krav på, men prøv at ta en snak med banken.

    Er den gæld betalt eller i det mindste ikke misligeholdt ?

    #204986
    testForfatter

    Ps så svaret er ja, det må banken godt

    #204988
    AnonymForfatter

    Takker for svar ,jeg troede det var alles ret at få betalt regninger over PBS når bare der var dækning

    #204990
    AnonymForfatter

    Vestfyns bank en rigtig snob bank

    #205006
    HalliHalloForfatter

    Nå, så det er en rigtig snobbank, det vidste jeg ikke, men mon dog det kan være så slemt……….

    Så prøv dog brugsens Coop Bank, men jeg ved bare ikke hvordan man får sine penge udbetalt igen eller om man der kan få PBS.

    Prøv at ring til dem og spørg, da jeg også gerne vil vide det.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.