Skift Bank hvor længe ?

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #94123
    AnonymForfatter

    Jeg har læst om Mybankers ny Skift Bank service. Inden jeg bruger kalorier og tid på at indlede operation skift bank, synes jeg det er interessant at

    vide om Mybanker ligger inde med en graf over nettopriser for forskellige bankers bankydelser de sidste 30 år ?

    Kun på sådan en baggrund, vil der være en vis bund i mine formodninger om et eventuelt bankskifte også er besværet værd om 1 år, 2 år, 3, år osv.

    Benzintankene skifter priser hver dag ved nitiden, og jeg tror ikke ret mange gider skifte benzinselskab hver dag ved titiden.

    Hvis flere timers tidsforbrug på et bankskifte til en billigere bank, en måned senere, viser sig at være mindre optimalt, fordi en anden bank lokker med

    lavere priser end den bank jeg skifter til, kan familien Danmark se frem til daglige ekskursioner til Skift Bank tjenesten.

    #204538
    MichaelForfatter

    Du burde jo vide, at bankernes priser i høj grad er individuelle baseret på den enkelte kundes økonomi og engagement. Det du efterspørger giver ganske enkelt ingen mening.

    Bankforretninger checker man op på “en gang imellem" – fx. én gang om året ligesom forsikringerne også bør få et check en gang om året. Er behovene ændret og/eller tilbuddet bedre andetssteds så kan man overveje at skifte.

    Og hvad brændstofpriserne angår så tanker jeg dér hvor det er billigst og hensigtsmæssigt med min rute. Det kan sjældent svare sig at binde sig til ét selskab.

    #204566
    testForfatter

    Det er min klare opfattelse at de lovede besparelser i mybankes skiftenank guide er overdrevne. Men der sundt regel messigt at checke forsikringer og bank og lad mig tilføje pension

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.