Finansnetbankens Premierekonto.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • thsvForfatter
    Indlæg
  • #94087
    thsvForfatter

    Til alle, der har ovennævnte konto.
    https://www.portalbank.dk/6610/artikelprivat/prisaendring_fnb
    Renten er pr. 10/1-2014 (idag) nedsat med 0,75% til kun 1,0% fremover.
    I følge bankens vilkår kan indestående så frigives uden dekort de næste 14 dage.
    Der er jo ellers 3 måneders opsigelse.

    Og samme banks højrentekonto nedsættes pr. 1/2 til kun 0,5% i rente, hvilket jo kan matches af f.eks. Coop banks alm. konto.

    Jeg opfordrer derfor alle til at flytte deres opsparing til andre banker, der tilbyder højere renter, dog ofte med længere binding.

    #204578
    thsvForfatter

    Håber alle kunder i Finansnetbanken fik opsagt deres konto og flyttet til bedre alternativer.

    Bemærk at samme banks Højrentekonto til 1,25% udløber i dag, bedste alternativ er Basisbanken til 0,75% eller AL ved store beløb, hvor renten kan komme op mod 1,1% ved 700.000 kr.

    #204654
    Jesper nyForfatter

    Jeg har også stort aktiv i Finansnetbanken igennem mange år, men nu kan man da virkelig mærke at kundernes vilkår strammes gevaldigt. Jeg savner en reel bank og er lydhør for forslag.
    Jeg har selv kig på en kommende spansk bank; https://www.santanderconsumer.dk/opsparing/Pages/default.aspx

    #204722
    AnonymForfatter

    Tak for orienteringen. Jeg fik lukket min premierekonto i finansbanken og får nu 2% i rente i basisbank i stedet for 1% i finansbanken.

    #204724
    Jesper nyForfatter

    Også en tak til jer herfra.

    Har netop ansøgt Basisbank om 2% indlån. Temmelig gode vilkår fra dem i denne tid.

    Jeg snakkede for i øvrigt med Finansnetbanken i andre henseender hvor de aktivt på egen opfordring fortalte mig om deres lave renter på indlån og de anbefalede mig at tilkoble investeringsrådgiver. Dette grundet banken nu er velpolstret.

    Velpolstrede banker giver dårlige vilkår for indlånskunder hehe…. troede ellers når det gik godt for banken gik det også godt for kunderne ;-).

    #204734
    HalliHalloForfatter

    Vent dog og se hvad din spanske bank vil give dig i rente, så kan du måske slippe for en flytning.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.