billigste valuta

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • osirisForfatter
    Indlæg
  • #94085
    osirisForfatter

    Jeg skal bruge Schweizer franc men hvor køber jeg billigst. Jeg købte 30 Dec. 2013 til en kurs 629 på Hovedbanegården i Kbh. Jeg ser kursen forskellig steder men er der så meget at sparer ??

    #203976
    MichaelForfatter

    Næ, det er småpenge i forskelle rundt omkring så medmindre du skal veksle virkelig mange penge kan det være lidt ligegyldigt.

    Personligt bruger jeg mit Visakort i udlandet såvidt det er muligt og hæver lidt i automater en gang i mellem, men jeg rejser heller ikke så tit.

    #203986
    NultopskatForfatter

    Hvor mange skal du bruge?
    Så kan vi evt lave en handel har CHF og skal bruge dkr
    men min kurs den anden vej er jo tilsvarende dårlig

    #203992
    testForfatter

    Visakort er billigst

    #204002
    HalliHalloForfatter

    Hvordan er det nu man kontakter andre skribenter her på sitet?

    Nå, det kan man vist ikke, kun “Nultopskat". Seriøs har du sgu aldrig været, men ok, der skal være plads til alle, og et billigt grin kan man jo altid få ved at skimte dit ævl.

    MasterCard er billigst

    #204030
    osirisForfatter

    hej nultopskat,- hvad du har eller hvis du har f.eks 250 schwerzer franc hvad er kursen, da den skal være fordelagtig..mvh. osiris

    #204032
    NultopskatForfatter

    Hvis beløbet er 250 chf, så er vores udgifter nok større ved at mødes, end den besparelse vi begge kan opnå.
    Jeg har en løn i CHF og skal ind i mellem bruge lidt dkr, normalt overfører jeg blot fra min schweitsiske konto til min danske konto, det koster selvfølgelig også lidt,

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.