Bøvl med NEMID’s Nøgleviser

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #94040
    AnonymForfatter

    Jeg brugte den imorges til 1.bank, ville igen bruge den til 2.bank og den gik i sort ved tryk, okay måtte skifte til nøglekort, senere efter RENS af PC, ville jeg bruge nøgleviser til 3.bank og fik en meddelelse om at nøgleviserens 16-ciffer nr. var ugyldigt ?
    Derfor kan jeg ikke anbefale en nøgleviser, det er nu 2.gang den strejker efter 1.år

    #203564
    sorringForfatter

    Har du problemer med din nøgleviser, må du reklamere over for danid.
    Se nærmere på
    https://www.nets-danid.dk/produkter/nemid_til_private/nemid_noegleviser/handelsbetingelser/

    #203566
    sorringForfatter

    Har du problemer med din nøgleviser, må du reklamere over for danid.
    Se dette link:
    https://www.nets-danid.dk/produkter/nemid_til_private/nemid_noegleviser/handelsbetingelser/

    #203590
    HalliHalloForfatter

    Brug derfor altid nøglekort, det er det billigste og sikreste.

    Og hvorfor spille Kong Smart med sådan noget billigt isenkram?

    #203596
    AnonymForfatter

    Hvilken tidsalder lever du i?
    Nøgleviseren er simpelthen uundværlig, jeg har brug for Nemid minimum 1-2 gange dagligt og gider da på ingen måde sidde og fedte med det elendige stykke pap for at finde min kode, nøgleviseren er da 100 gange mere effektiv, at du ikke har set lyset endnu kan vi andre jo ikke gøre for.
    Hvorfor sidder du i øvrigt med din PC koblet på internettet, skal du spille Kong Smart ?

    #203598
    OBSForfatter

    @JET45:

    Fandt du ud af hvad problemet var?

    Jeg har selv overvejet at bestille sådan en elektronisk nøgleviser, men det vil være træls hvis man ikke kan bruge den flere gange i træk og til flere banker.

    #203600
    AnonymForfatter

    jeg bestilte en nøgleviser i starten af 2012, efter ca. ½ år virkede den ikke mere, samme problem havde flere af mine kollegaer iøvrigt, jeg reklamerede og fik så en ny tilsendt, det er nu mere end 1 år siden og den har fungeret upåklageligt lige siden, jeg er mere end tilfreds med min nøgleviser, så jeg kan absolut anbefale nøgleviseren.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.