Læse lange tråde
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Hej
Som ny på debatten er jeg en smule forvirret over et par ting. Først og fremmest, tråde af en vis længe kan jeg ikke finde de seneste indlæg i – eksempelvis “lån selv med rki", hvor jeg ikke kan se længere end 23.november 2006 – og muligvis er jeg blind, men jeg kan ikke finde “videre", “side 2" eller hvad end der nu er af navigation for at komme videre.
Kan nogen lede mig mod lyset, eller i det mindste enden/de nyeste indlæg i de lange tråde?
Jeg har også forgæves forsøgt at læse den omtalte tråd.
Jeg har vist endda skrevet et testindlæg i tråden…men jeg har endnu ikke fundet de sidste indlæg, så jeg kigger spændt med hér om der eventuelt er en løsning på det.
Hej,
Tak for indlægget. Der har været en mindre fejl så der højst blev vist 100 indlæg i en debattråd. Fejlen er rettet nu. Vi beklager!
Med venlig hilsen
Nikolaj Hendriksen
Mybanker.dk
Dejligt….og tak 🙂