Sparekassen Himmerland

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Morten Nielsen (19)Forfatter
    Indlæg
  • #93903
    Morten Nielsen (19)Forfatter

    Hej MyBanker.

    Jeg har fået et rigtig godt tilbud fra Sparkassen Himmerland, men er i tvivl om hvor stabil/sikker banken er. Jeg kan se Finansiel Stabilitet er medejer af banken er det positivt eller negativt ?

    Jeg vil i bund og grund gerne vide om i ville have nogen problemer med at vælge denne bank. Jeg håber nogen af jer med viden om dette kan rådgive mig lidt i forhold til bankvalg 🙂

    på forhånd tak.

    #201452
    BangeeForfatter

    Hvis du her indestående på under 750.000 kr er det vel ligegyldigt om banken er sikker eller ej ?

    Er du kredet værdig kan du altid flytte igen

    #201454
    Morten Nielsen (19)Forfatter

    Hej Bangee

    Mange tak for dit svar. Jeg er klar over at jeg ikke står til at kunne miste nogen penge, min udmiddelbare bekymring kunne være at de tilbyder lave renter fordi de har behov for at tiltrække kunder. Hvis de så ende med at lukke så står jeg måske i en situation hvor ingen andre banker vil have os, eller at det bliver til nogen voldsomme renter.

    Mvh
    Morten

    #201456
    BangeeForfatter

    Hvis du er kreditværdig (hvilket jeg jo ikke kan bedømme om du er) vil du ikke have problemer med at finde en ny bank selv om du skulle været “fanget" i en krakket bank. Alle banker vil gerne have kreditværdige kunder

    Og du har jo nydt godt af de lave renter indtil da

    Bare sørg for at banken laver dit skifte gebyr og omkostningsfrit

    #201458
    Morten Nielsen (19)Forfatter

    Det lyder super, mange tak for dit input 🙂

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.