Bank til unge?

Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #93895
    AnonymForfatter

    Jeg overvejer at skifte bank fordi jeg synes min nuværende bank er ret gammeldags. Kan i foreslå en som tilbyder lidt mere end bare det sædvanlige? Jeg er åben for det meste (bare den skiller sig lidt ud fra mængden).

    #201340
    testForfatter

    Andelskassen et hip prøv den

    #201344
    MichaelForfatter

    Hvad er det helt præcist du er utilfreds med i din nuværende bank?

    #201346
    BangeeForfatter

    Alle banker har som regel et fint ungdoms koncept

    Hvordan er din bank “gammeldags" ? og hvorfor skal den skille sig ud fra mængden? Er god rådgivning og sparring ikke vigtigere ?

    #201394
    AnonymForfatter

    Tak, jeg vil prøve at kigge på Andelskassen. Hvorfor synes du den er bedre end andre banker?

    #201396
    AnonymForfatter

    Jo, god rådgivning og sparring er vigtigt – men jeg leder efter en bank der appellerer mere til unge. Hvilke banker har efter jeres mening de bedste “pakker" til unge? Hvilke fordele kan de tilbyde mig?

    #201406
    gebyrjagtenForfatter

    Hvilken bank har du selv konto i lars?

    #201412
    BangeeForfatter

    Du kunne jo selv læse de forskellige bankers ungdomskoncepter, du kan ikke forvente at alle herinde undersøger det for dig eller ved det på stående fod 🙂

    Jeg er kunde i banknordik og de har lige lanceret et nyt ungsomskoncept, med da jeg er 34 er det ikke noget jeg har sat mig ind i 🙂

    #201420
    HalliHalloForfatter

    Ja, hvilken bank har du Lars? (Ved bare ikke hvad vi skal bruge den oplysning til).

    Langt de fleste banker har mig bekendt ungdomspakker, hvor der er særlige fordelatige vilkår, se bare Danske Bank, hvor du ikke skal betale næsten 500 kr. for en konto før du fylder 25 eller 27 år og ikke har et engagement på mindst 750.000 kr.

    I øvrigt er unge mennesker jo lige så forskellige som mennesker i alle andre aldersgrupper og har vel også forskellige præferencer.

    Så at bede forummet her om at nævne en bank, der opfylder dine behov, er lidt langt ude, men kan spørgeren nok selv se.

    #201424
    gebyrjagtenForfatter

    lars, du kan også vende billedet om. Hvad er du utilfreds med idag? Så har du svaret på hvad du vil have.

    BANGEE har fat i noget rigtigt: Tag telefonen og ring til 8-10 banker og få tilsendt deres unge-koncept.

    #201426
    HalliHalloForfatter

    Hvorfor skal han ringe og bede om deres unge-koncept, ja, jeg spørger bare?

    Jeg tror kun bankerne vel henvise til deres hjemmesider, hvor man kan læse alt om deres konti, vilkår m.v.

    #201430
    gebyrjagtenForfatter

    ja det er hurtigere at anvende hjemmesider.

    #201436
    AnonymForfatter

    Hej og tak for feedback. Jeg har Vestjysk bank. Og ja, jeg har surfet lidt rundt og kigget på hjemmesider – men synes det er svært at få et indtryk af bankerne. Havde håbet på at der var en eller flere her på forum’et der kunne pege på en bank der henvendte sig bedre til unge – og kunne oplyse om specifikke fordele for unge. Okay, jeg er lidt doven måske 🙂 men ville gerne høre om jeres oplevelser/ideer. Kunne man forestille en bank der kunne tilbyde en form for rabatordninger indenfor det som unge typisk interesserer sig for (musik/sport/fitness…)?

    #201438
    testForfatter

    Er det kun unge der dyrker sport går til fitnes og høre musik? Det eneste unge som dig er ene om er at være dovne fjolser.

Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.