Bank i New York, USA.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #93840
    AnonymForfatter

    Hej,
    Jeg skal studere et år i New York, og står i et dilemma om hvorvidt jeg skal oprette en konto i en amerikansk bank, eller fortsætte med at bruge danske bank og så bare betale gebyr hver gang jeg hæver? er der nogen som har nogle erfaringer på dette område, og som kan fortælle mig hvilken bank der er bedst i New York som studerende?.

    Håber i kan hjælpe!
    Mvh
    André

    #200794
    AnonymForfatter

    Prøv at bruge Google, der fandt jeg mit nye World Visa card gratis og nye postbank.de
    Hvor alt er gratis modsat Danmark hvor det koster penge eller man skal være helkunde

    #201552
    AnonymForfatter

    Hej Andre,

    Jeg vil personligt nok bare oprette en konto ved f.eks. Bank of America eller en anden bank der har mange ATMs. Normalt gebyr for at haeve i en ATM er $2-3, saa man kan lige saa godt have en der har mange rundt omkring. Hvis du har visa i orden burde det vaere nemt naar du har modtaget SSN. Jeg bruger selv Danske Bank, og service fra dem er nok noget af det ringeste jeg har modtaget laenge – de er saa absolut ikke gode ved folk der ikke er bosat i DK, saa hvis muligt vil jeg opfordre dig til at finde en lokal for bedre service/priser/convenience.

    #201556
    AnonymForfatter

    F1 lån eller F3 lån – hvad skal jeg vælge nu. Er der nogen der har nogle meninger om det? Sagen er at mit afdragsfri F1 boliglån på 900.000 skal refinansieres, der er ingen/næsten ingen friværdi i boligen, og jeg vil gerne vente 3 år endnu med at begynde at betale af på det, og i stedet få vækbragt nogle andre – dyrere lån – i denne tre års periode. Men skal jeg vælge F3 lån i stedet for F1 – især nu der er kommet flere gebyrer bl. a. RKs kursskærings gebyr på omkring 0,3 procent ??

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.