Aktiehandel i mellemøsten

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Nynne81Forfatter
    Indlæg
  • #93797
    Nynne81Forfatter

    Er der nogen med erfaringer fra handel med aktier i mellemøsten – f.eks. Egypten?

    #200148
    Ole LaursenForfatter

    Hvis jeg var dig, ville jeg prøve Google eller et decideret aktieforum som Euroinvestor. Der plejer kun at være få besvarelser her på sitet på tråde om investering.

    Egypten er nu vist ikke uden risiko: http://www.ft.com/cms/s/0/0cd3f400-f2c2-11e2-802f-00144feabdc0.html#axzz2ZnXAEseU

    “Due to capital controls, if you have cash, you can’t take it out of [Egypt], so you invest in assets or in the stock market,’’ he says. “This is currently underpinning the strength of the market.”

    #200152
    Nynne81Forfatter

    Hej Ole

    Tak for henvisning til aktieforum. Jeg har haft svært ved at opspore viden om mellemøstlige aktier – sikkert fordi jeg også er relativ ny i game’et. Må vist også være lidt med inde i markedet før jeg kaster mine småører ind i kampens hede:-)

    #200160
    AnonymForfatter

    Hej med bedrende viden, fik jeg mange advarsler herindefra en fra Allerød. Men nu har jeg igen trodset og investeret i 4,5% rente FORUDBETALT, 6 mdr. tidsindskud i en bank der er den eneste der ikke har modtaget kapital fra IMF/ECU, så må vi se om det går 🙂

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.