FIH erhvervsbank

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • erik jensen (11)Forfatter
    Indlæg
  • #93735
    erik jensen (11)Forfatter

    Er der nogen som kender FIH erhvervsbank? Det er den eneste bank i Danmark som bare giver lidt i rente på opsparing. Jeg kan hverken finde noget positivt eller negativt om den. Er den noget for privatpersoner?
    Evt. anden bank som giver renter af indlån.

    #198824
    BetteBentForfatter

    Jeg kan kun anbefale FIH, den er også for private. Konti oprettes utroligt nemt og hurtigt, ikke noget med at indsende dyngevis af papirer når man først har fået den første konto.

    #198828
    AnonymForfatter

    Jeg er selv højrente-kunde i FIH og er særdeles tilfreds. Nem og hurtig selvbetjening og har man spørgsmål, er det flinke og kompetente ansatte, man taler med.

    Og man skal kun sende få papirer ind – første gang man får en konto.

    De kan absolut anbefales.

    #198830
    PrasmusForfatter

    Min opfattelse er, at en hel del her på debatten har en konto hos FIH, det kan man se i flere tråde. Umiddelbart har jeg ikke set nogen skrive negativt om dem.

    Jeg har også selv som privat person en 3 måneders og 6 måneders konto, samt den obligatoriske dag-til-dag konto, hos dem og er som de andre meldinger ovenfor fint tilfreds med FIH.

    Skal jeg endelig være bare en lille smule negativ, så skulle det gå på, at jeg synes de sender lidt i overkanten af e-mails når man har en konto der er ved at løbe ud. Jeg kan ikke huske om der kom 2 eller 3 sidst, og en havde været mere end nok da jeg fuldt ud selv er klar over hvornår mine konti udløber.
    Misforstå mig ikke, jeg synes ikke det på nogen måde er et problem, og de fleste vil nok synes det kun er positivt at blive påmindet om udløb og da en e-mail kan gå tabt er det også ok, at de sender et par stykker med nogle dag imellem.

    På positiv siden er, at man selv kan oprette nye konti via netbank, når man først er kunde, og det er oven i købet let.

    Husk blot, at indskud kun er garanteret op til de velkendte 100.000euro.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.