Udlån af penge

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87419
    AnonymForfatter

    Hej,

    Jeg har en god sum penge som jeg gerne vil have forrentet. I dag får jeg 2.5 % i rente hos Unibank. Mener at have læst et sted at man kan få banker til at byde på en højere rente på et givent beløb. Er der nogen der kan hjælpe med en link eller lignende.

    Mvh Steen A

    #108400
    AnonymForfatter

    Måske tænker du på mybanker.biz

    Minimum er dog 400.000, men selvom ‘en god sum’ er mindre kan du bruge den til at danne dig en fornemmelse af renteniveauet.

    Ellers find den kontotype der mest ligner dit behov på https://www.mybanker.dk/bank/ny_konto/ og kontakt så de øverste 2 – 10 banker for at få et tilbud.

    #108402
    AnonymForfatter

    Tak for svaret,

    Det var lige det jeg skulle bruge.

    Mvh Steen A

    #108648
    AnonymForfatter

    hejsa hvis du vil have dine penge til at vokse, kan du jo tilbyde at normal folk kan låne ved dig til en god men acceptabel rente. og hvis det bliver aktuelt må du meget gerne skrive til min e-mail som er susanne_20042002@yahoo.dk venlig julehilsner fra susanne p. andersson

    #108650
    MichaelForfatter

    Låne ud til vildtfremmede mennesker uden sikkerhed? Ja, det er sørme er rigtig god idé. Især når dette forum hjemsøges af RKI-ryttere.

    #108652
    AnonymForfatter

    hejsa nej nej nej men de skal sende lønseddel så du kan se og gør som alle andre selskaber som låner penge ud. venlig hilsen susanne p. andersson

    #108654
    AnonymForfatter

    hejsa steen. hvis du har så mange som du giver udtryk for og du tænker på at låne ud til private så er du velkommen til at kontakte mig på min e-mail som er susanne_20042002@yahoo.dk venlig hilsen susanne p. andersson

    #108656
    MichaelForfatter

    Lønsedler? Nå ja, så er vi jo på den sikre side…

    #108660
    AnonymForfatter

    Og en webmail oven i hatten, det er næsten dømt til at gå galt.

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.