Hvilken Bank er billig med depot og aktie handel danske

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #93688
    AnonymForfatter

    Hvilken Bank er billig med depot og aktie handel danske og udenlandske aktier….
    Bør desuden have stort udvalg af aktier.
    Skal desuden have en lønkonto med rimelig rente..
    Har ingen gæld..

    #197966
    HalliHalloForfatter

    Er det ikke lige meget med en rimelig rente på en lønkonto, da der ikke skal stå til det daglige på sådan en konto? Ja, jeg spøger bare, men det er jo personlig ligeglad med, da det også kun giver et par håndører og efter skat endnu mindre.

    Ellers er der vel kun Nordnet og Saxobank, der begge vist er rimelig billige. Nordnet er i hvert fald foreslået herinde i tusindvis af gange, så jeg tror på at den så er god og især billig, da mange herinde lægger stor vægt på dette parameter.

    #197968
    AnonymForfatter

    Men Nordnet bank kan du ikke betale regninger fra

    #197970
    OBSForfatter

    @Tomas Larsen:

    Det er min fornemmelse at priserne på værdipapirhandel og opbevaring af værdipapirer er mere eller mindre de samme i alle full-service bankerne (med forbehold for at jeg ikke kender til priserne i samtlige banker). Så hvis du vil have det billigere end hos dem, skal du vælge en bank som Nordnet eller lignende.

    Du kan altid overføre penge fra dag til dag til og fra din konto i Nordnet, uden at det koster gebyrer. Nordnet er nu også blevet oprettet med selvstændigt registreringsnummer, så det er blevet endnu nemmere at overføre penge til banken.

    #197980
    Mikey 68Forfatter

    Som de andre skriver, så er Nordnet en glimrende mulighed til aktiehandlen… Og så vil jeg anbefale Basisbank til lønkontoen, hvis du kan leve uden en fysisk filial.
    De har den højeste indlånsrente ifølge sammenligningen her på siden (uden betingelser) og hvis du holder indskuddet over ca. 750.000kr, så sørger indskydergarantifonden for at du ikke mister penge hvis banken krakkker (den er vist lettere presset)

    #198314
    AnonymForfatter

    Finansnetbanken er billig med aktiehandel, faktisk billigere end nordnet. Mener også basisbank er i samme prisleje og de giver da en lille (bitte) smule på lønkontoen.

    Nordnet har dog realtidskurser gratis, det har de 2 banker ikke.

    Renten på lønkonti er dog latterligt lav, det er knap nok ulejligheden værd.

    #227068
    Boye ChristensenForfatter

    Biligst Sted at handle aktier er www/degiro.dk
    12Kr + 0.02%

    Kendt at banktilsynet men hjemme hørende i holland !

    Boye Christensen

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.