Nordea Bitch

Viser 8 indlæg - 61 til 68 (af 68 i alt)
  • Indlæg
  • #198214
    AnonymForfatter

    Jeg bliver nødt til at mødes med dem for at afklare det der sker. Jeg har det så værdt med at møde dem fordi jeg føler at det de er efter er at suge penge ud af mig, som leasy manden siger. Rådgiveren er en knægt på ikke mere end 25 år der ligner en sælger. Jeg føler mig bare ikke tryg med ham. Hver gang jeg er der, prøver han at sælge mig det ene efter det andet. Mange gange har jeg prøvet at skifte ham men Nordea ignorer mig. Om det er godt kundeservice det er jeg sikker at det ikke er. Men HalliHallo, værsågod.

    Tak for alt folkens nu lukker jeg tråden, så og sige. Afslutning er at jeg møder med nordea betaler alt jeg kan og når det bliver muligt, flytter banken så hurtigt som f.
    Tak

    #198242
    thsvForfatter

    “Så nogen af dine oplysninger passer ikke med virkeligheden!
    Hvis der er betalt 5.700 kr hver måned er 68.400 kr på et år, og dermed et afdrag på gælden på over 11.000 kr i 2012."

    Som jeg skrev i et tidligere indlæg passer dine oplysninger om 13,5% i rente og en mdl. ydelse på 5.700 kr ikke med at restgælden stiger. Og du oplyser jo selv om en rente på lidt over 51.000 kr i 2012, så er alle ydelser betalt er der afdraget 17.000 kr på gælden!

    #198244
    AnonymForfatter

    thsv

    Helt enig, men det forudsætter at der afdrages hvert måned, der er i mit hoved 2 mulige forklaringer, den ene er at lånet har x antal afdragsfrie måneder, den anden forklaring er at de 5700 kr. som banken trækker benyttes til at afdrage på mere end 1 lån, hvoraf trådstarter kun nævner det største lån.
    Det er gætterier, men der er helt sikkert noget der ikke stemmer her

    #198256
    HalliHalloForfatter

    Jeg kan ikke forstå, at I går så meget op i detaljerne om beløbets størrelse m.v., da jeg ikke kan se at det har nogen betydning overhovedet.

    Når “bitch" personligt har lukket trådet, så bør dette – efter min opfattelse – respekteres.

    #198264
    AnonymForfatter

    og du respekterer det ved selv at skrive i en lukket tråd ?

    #198268
    AnonymForfatter

    hehe, jeg ser at I stadig skriver, så jeg skal nok spørge min nordea pimp hvad er det sker.
    Måske har jeg haft afdrags frie måneder???? Det ved jeg virkelig ikke. Men de beløb jeg har skrevet her kommer ret fra netbank. Jeg har ikke ændret noget som helst. Så vær tålmodig, jeg kommer tilbage når banken skriver. Hvis det er nogen her der kan skrive de rigtige spørgsmål jeg kan stille til banken er det enda bedre.

    Takkers folkens.

    #198276
    HalliHalloForfatter

    Nej, Bitch denne tråd lukker aldrig, vi er mange der interesserer dig for dit kundeforhold med Nordea, som du skriver at du hader, måske endda som pesten.

    Hvilken afdeling har du, for så skal jeg ringe til dem for at klare sagerne for dig, hvis det da har nogen interesse? Og det kan jeg klare på 5 minutter, hvis ikke der er ventetid på en medarbejder.

    Hvornår skal du til samtale med dem? Syntes jeg du også nævnte noget om eller har jeg misforstået det?

    #198298
    AnonymForfatter

    Jeg begriber stadigvæk ikke at en datalog ikke kan aflæse en saldo i sin netbank.

    Når du logger ind i netbank er det første du ser dine konti, din lønkonto,evt. budgetkonto, evt. kassekredit.

    Dernæst ser du dit/dine lån. Saldoen kan aflæses her, den står på første side, lige under rubrikken SALDO…..
    hvordan kan du undgå at se den ???

    Hov jeg tror jeg så en trold,ja gu gjorde jeg så

Viser 8 indlæg - 61 til 68 (af 68 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.