SELV -OPHOLDELSES -DRIFT

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • osirisForfatter
    Indlæg
  • #87417
    osirisForfatter

    Det er dét det hele handler om.
    Og for dem der kun vil leve af muld og mørke, lad os, der elsker det gode lys være i fred for de konstante irrelevante indslag om et problem som i nyere tid altid har fandtes og som altid vil være at finde i et hvilket som helst ultra kapitalistisk og møg forkælet samfund.

    Jeg har ikke set ét eneste indlæg, hvor en debbatør med hensyn til RKI, har været lykkelig over overhovedet, at kunne få lov af staten til, at låne penge hvadenten det var til en fin rød sportsvogn, powershopping, cafe besøg hver anden eller tredie dag eller til, at kunne gennemføre en uddannelse på “første klasse"

    Det her er langt ude og en møg forkølet indstilling til et samfund som fandeme gør alt for jer…skam Jer…

    -Osiris-

    #109102
    AnonymForfatter

    osiris

    Hvad er det for noget at skrive?????
    Staten gør alt for jer??? Hmmm hvor mange er det lige som ikke har til rigtig mad hverdag og ikke har penge til at give deres børn nyt tøj.
    Hvis du er så sur over det som bliver skrevet om her, så syntes jeg du skulle tage din glade stats røv og gå.
    Du er sådan en man kun kan blive træt af at høre på efter 2 min.

    Christina

    #109106
    AnonymForfatter

    hvem er det lige der kan låne penge af staten?… til røde sportsvogne… mon ikke du blander bankerne og staten lidt sammen… ingen skal være taknemmelige over at låne penge i banken..

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.