Bank der supporterer linux?

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #93665
    AnonymForfatter

    Danske Bank nægter at hjælpe mig, da jeg kører linux styresystem (Mint).

    Der må da være nogle banker, der er lidt mere kundevenlige/fremsynede.

    Er der nogen ker, der har info?

    #197572
    testForfatter

    Naturligvis er der grænse for hvilke systemer bankerne understøtter.

    Vælger man Linux mint vælger man også et system der ikke er bredt suporteret af bankerne. Faktisk kende jeg kke nogen der gør. Har selv to maskiner på mint men er nu gået på ubunto.

    En hurtig søgning på min ipad ios6 gav den her.

    http://ubuntudanmark.dk/forum/viewtopic.php?f=24&t=15645

    Mint og ubunto har samme kerne.

    #197574
    testForfatter

    Ret har til havde

    #197576
    AnonymForfatter

    Mange tak for linket.

    Men: NemId virker fint. Det er Danske Banks ‘nødløsning’ der ikke funker – og de vil som sagt slet ikke tale med mig, da jeg kører linux.

    Måske skulle jeg spørge ind til en mere venlig stemt bank, det i det mindste vil snakke med mig.

    #197616
    testForfatter

    Vrøvl John naturligvis vil de tale med dig men de understøtter jo heller ikke dos 2.11 vel. Tåbeligt at lave larm over det. Beskriv dit problem i et Linux forum at der er mange der vil hjælpe.

    Du finder ikke en bank der understøtter dine pc problemer alligevel.

    #197618
    AnonymForfatter

    Nej test! Support ville rent faktisk ikke tale med mig.

    Problemet er ikke med linux, men Danske Banks nødløsning. Det burde de vel kunne sige noget om. Som sagt virker NemId fint – og har gjort i lang tid – når det altså ikke lige er ddosset.

    Men – jeg skal nok lade være med at poste flere problemer & spørgsmål herinde.

    #197634
    testForfatter

    Hvis suporten slet ikke vil tale med dig må du godt nok starte din samtale på en mærkelig måde. De vil som regel høfligt forklare dig at det suporterer de ikke.

    Men jeg kan se at det er let at fornærme dig, så gi du bare danske bank skylden for det.

    I de snart 25 år jeg har haft net bank har jeg aldrig brugt nogen form for nødløsningen. At skifte bank fordi du ikke kan få suport på deres nødløsning til Linux virker mærkeligt og hvorfor det sku være et problem at nødløsningen ikke virker på Linux når java løsningen gør ku måske også lede til konklusioner om at det sket ikke er danske bank support du sku tale med.

    #198630
    AnonymForfatter

    hej med dig

    Underligt at de er så konservative. Min søn er javaudvikler hos Bankdate, der har sydbank og er i øjeblikket udlånt til jyske bank, hvor de laver “platforme" til bla. linux, mac og altså java.

    #198632
    AnonymForfatter

    hej

    Min søn er javaudvikler hos Bankdata og de har sydbank som kunde. Pt. er han udlånt til hovedkontoret i jyske bank. De banker understøtter linux , mac og java naturligvis. Der er en platform, hvor alle kan komme ind på deres sider/netbank etc.

    #198636
    testForfatter

    Danske net bank virker fint på ubunto, mint, Windows, ios og androide. Og ja ubunto og mint understøtter java

    Det er en krakil der brokker sig over at suporten ikke vil løse hans problem med den nødløsning banken har når man ikke kan få sin nemide til at virke.

    #198638
    testForfatter

    Ps nemide bruger java, det gør nødløsning ikke.

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.