ny bank men samme banknavn ?

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Pernille (17)Forfatter
    Indlæg
  • #93605
    Pernille (17)Forfatter

    hejsa

    skal bare høre jer om i ved dette her ?

    hvis man nu skifter bank ikke navnet men til en anden afd/filial i en anden by, får man så nyt kontonr osv eller beholder man de samme ting nu når bankens navn er det samme bare et andet sted ?

    #196428
    Mr RForfatter

    Det eneste der ændre sig er dit registrerings nummer.

    #196432
    Pernille (17)Forfatter

    ikke kortnr osv heller? det var da rart at vide så skal jeg ikke tænke det med at blive oprettet igen med netbank og disse ting hvis det hele bare bliver overflyttet så 🙂

    #196436
    Mr RForfatter

    Nej du skal slet ikke skifte kort ud.:)

    #196438
    Pernille (17)Forfatter

    super for har nemlig bank i en anden by end jeg bor i og vil gerne skifte til her jeg bor.

    ved i så evt med ens nemkonto om der skal ændres noget der følger den bare automatisk med mener hvis man få penge tilbage i skat osv finder de så selv denne nemkort eller skal man oplyse noget til dem ?

    #196440
    Mr RForfatter

    ja det er kun registrerings nummer der ændre sig og hvem du bruger som rådgiver:)

    #196462
    AnonymForfatter

    Det er banken du flytter til der bestemmer om du skal have nyt konto nummer og kort mv.
    I nogle banker kan du heller ikke flytte afdeling, men bliver hele tiden i den gamle afdeling
    Netbank og nemkontoen skal i nogle tilfælde også skiftes.

    #196798
    Pernille (17)Forfatter

    har fået skiftet bank afd uden problemer og fået nyt kort osv dejligt. tak for hjælpen herinde 🙂

    #196806
    AnonymForfatter

    Fik du også nye kontonummere ?

    #196808
    Pernille (17)Forfatter

    jeg får en anden type kort end jeg har nu, så ved ikke lige om der er nye nr på men tvivler, alt det andet bliver det samme men man laver bare det der hedder et afdskift

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.