Hjælp til besvarelse af spørgeskema om billån

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #93596
    AnonymForfatter

    Hejsa

    Jeg er i forbindelse med mit finansøkonomi-studie igang med et projekt omkring konkurrencesituationen for billån, og derfor behøver jeg din hjælp!

    Hvis du har 2-3 minutter til at svare på et lille spørgeskema ville det hjælpe mig rigtigt meget. Klik venligst på nedenstående link:

    http://www.askpeople.dk/ask/real/scheme.php?frm=1&pubFormId=d400972ddafb12e

    På forhånd tak for hjælpen!

    #196284
    AnonymForfatter

    Der er stadig plads til flere besvarelser 🙂

    #196288
    testForfatter

    Må man spørge på hvilket niveau?

    #196298
    AnonymForfatter

    Test: Spørgeren skriver “finansøkonomi-studie".

    Så det må være: http://www.ug.dk/uddannelser/erhvervsakademiuddannelser/handelsogoekonomiskeuddannelser/finansoekonom.aspx

    #196310
    testForfatter

    Er det her så til hovedopgaven eller? Hvis du gennemført sørgskemaet ville du nok som mig undre dig.

    #196312
    testForfatter

    Sakser fra et andet forum
    "
    Som de fleste nævner er det rimelig soft at blive finansøkonom og de har ikke så meget udfordring og særlig mange timer afaik. Dem jeg kender der har læst det, har de fleste valgt at bygge videre til HA Almen bagefter.
    Lidt surt hvis man efter 5 års tid synes det er lidt kedeligt stadig ‘blot’ at være bankrådgiver og ærgrer sig over at man ikke fik overbygget sin uddannelse.

    Mht. at stoppe efter bacheloren, kender jeg kun en enkelt der ikke skrev specialet bagefter. Det var fordi han fik job i udlandet efter bacheloren og så var han ikke motiveret til at skrive kandidaten. Men tror langt de fleste (~95 %) tager kandidaten, da man i realiteten ikke kan bruge bacheloren til noget uden kandidaten afaik."

    Men nu har jeg der aldrig i mit liv har lånt til en bil svaret på et spørgeskema og oplyst at jeg vil låne i en bank frem for en forhandler og at jeg tror det er billigst.

    Husk godt nogen af dem der ku få merit for hd første del men ikke kendte ligningen for en ret linje. Hvor blev da der spildt meget af vi andres tid på hd anden del på dem. Heldigvis faldt de fleste fra.

    #196446
    AnonymForfatter

    Takker for jeres besvarelser. Og nej det skal ikke bruges til hovedopgaven, men en mindre opgave i undervisningen, hvor der er brug for primær data, og her er altså valgt et spørgeskema.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.