Hvilken bank er bedst til udenlandsdanskere?

Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
  • Indlæg
  • #182310
    AnonymForfatter

    At du gider blive ved.

    Hvad ved du om hvad “man" tjener i Thailand? Har du været på ferie hernede en gang og spurgte din taxi driver/maid/tjener/security hvad de tjente? Ja, de ligger nok på omk. dit beløb, men jeg tror de fleste expats nok ligger pænt over hvad en gennemsnitsdansker som dig henter hjem.

    Hvad ved du om hvad de fleste flytter til Thailand for anyway?

    #182370
    HalliHalloForfatter

    Jo, jeg gider godt blive ved, da jeg er interesseret i at et så, for dig, vigtigt spørgsmål bliver behandlet grundigt, men det ser ikke ud til at du selv er interesseret i at berette om hvilke svar du har fået i et eller flere af de 4 valtabanker, som Jet45 har henvist dig til. Så du så hurtigt som muligt kan begynde at spille med i klasselotteriet.

    Men sådan går det oftest når man har stillet et par ekstra spørgsmål til andre spørgere om f.eks hvad banken eksakt har skrevet o.l., der kommer stort set aldrig svar tilbage.

    Så hvis jeg kan bidrage lidt til at højne standarden lidt herinde, så er det jo ikke så ringe endda.

    #182372
    AnonymForfatter

    /ignore

    #182406
    HalliHalloForfatter

    Rene, du vil tilsynelande gerne have det sidste ord derude i Thailand Dit indlæg er skrevet på et tidspunkt hvor de fleste i dette land for længst er gået til ro, men sætter oppe og følger troligt med hvad der foregår på Mybanker og i klasselotteriet.

    Som sagt kommenterer jeg kun dit banale indlæg for at forsøge at højne standarden på Mybanker. For hvis jeg var beslutningstager i en lille eller stor bank, ville jeg da grundigt spørge ind til nogen af de stillede spørgsmål, som syntes at være en lang alen af gengangere og ikke særlig troværdige.

    Trådet er hermed slut var min side.

    #182414
    testForfatter

    Kan vi nu være sikre på det?

    #196152
    AnonymForfatter

    Er der nogle som kan henvise til et par banker hvor man kan oprette konto uden fremmøde ?

Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.