Genindførelse af “sideinddeling”

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • HalliHalloForfatter
    Indlæg
  • #93549
    HalliHalloForfatter

    Er der ikke “sideinddeling" mere på de enkelte “tråde"?

    Måske jeg bare ikke forstår at bruge den nye hjemmeside, men jeg mener at “sideinddeling" ville være ønskværdigt at få genindført, da det sparer tid.

    Prøv at gå ind på Søren Helmers gamle tråd om RKI for at se hvor lang tid det tager for at komme til sidste svar?

    Der er nok noget jeg ikke kan gennemskue, så man måske alligevel kan gå til sidste svar på en eller anden facon eller hvad?

    Rådgivning udbedes venligst, og jeg takker på forhånd for svar, gerne venlige og seriøse, men intet krav.

    #195350
    BertelsenForfatter

    Kender du ikke funktionerne Page Down og End ?

    #195352
    testForfatter

    Nu er den tråd jo også fantastisk vigtig og dit bidrag her på stien og specielt i den tråd halihalo helt uundværligt

    #195402
    HalliHalloForfatter

    Testemanden skrev:

    Nu er den tråd jo også fantastisk vigtig og dit bidrag her på stien og specielt i den tråd halihalo helt uundværligt

    Hvem kan oversætte hvad han skriver? Er det noget med vejrlig at gøre?

    Jo dem kender jeg udmærket, men det fungerer alligevel ikke ordentligt, da min computer ved store tråde går helt død, så jeg må fortsætte med at scrolle, men det går nok. De fleste af test indlæg læser jeg alligevel ikke, så det sparer mig megen tid.

    #195450
    Nikolaj HendriksenForfatter

    Hej HalliHallo,
    Tak for input. Jo – som Bertelsen skriver, kan man bruge End til at komme til bunds rimeligt hurtigt, men i de rigtigt lange tråde og på langsomme forbindelser er det ikke til megen hjælp, så vi vil gerne lave en bedre løsning. Jeg kan ikke lige give et tidsestimat lige nu, da vi arbejder benhårdt på at forny og forbedre vores sammenligningslister, men vi skal nok prioritere det meget højt.

    MVH. Nikolaj

    #195472
    HalliHalloForfatter

    Hej Nikolaj

    Tak for svar, det var dejligt at høre.

    Det skulle dog ikke betrages som nogen klage, da jeg sagtens kan leve med det nuværende system.

    Så tag I jer bare god tid til at foretage de nødvendige ændringer.

    #195486
    AnonymForfatter

    Hvad med at indføre, at man i sin profil kan vælge, om man vil have sorteret med nyeste først eller ej ?

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.