Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing, Pinterest og Ogury for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Hvorfor vil du ud af Flexinvest?
Du fik sidste år et brev fra banken, med en MEGET udførlig beskrivelse af, hvad du skulle gøre, hvis du ville have SKAT til, selv at udregne gevinst og tab. Når din aftale er så gammel som den er, kan gevinster og tab ikke udregnes automatisk, hvis ikke du fulgte vejledningen i brevet.
Gjorde du noget da du fik dette brev?
Tidligere har du hvert år fået brev om, hvilke tal du skulle indberette til SKAT, så du er blevet hjulpet meget godt på vej.
Jeg kunne ikke finde ud af det brev fra banken, så jeg fik en i familien til at kigge på det, og vedkommende ringede ind til hovedkontoret, og så fik det vist ordnet det den vej.
Men nu lukker bank afdelingen også, så håber ikke der er nået man selv skal gøre nu/ i fremtiden.
Tidligere har jeg kunne ringe til skat og få den til at hjælpe, men håber så at det er automatisk, som du siger når man er overgået til den nye ordning, at der ikke skal gøres nået selv.