Fupfirmaer

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • svvForfatter
    Indlæg
  • #93475
    svvForfatter

    Der er tilsyneladende en opblomstring af firmaer i øjeblikket, der forsøger at lokke penge ud af folk, der står og har alvorligt brug for et lån. F.eks. folk, der er registreret i RKI.
    Er der nogen her, der har konkrete erfaringer med disse to: Kredit-service og Rentebasen?

    #193780
    AnonymForfatter

    Umiddelbart tror jeg ikke de kan bidrage med så meget mere end man selv kan. De baserer forretningen på, at man indtaster sine oplysninger hos dem, og derefter indtaster de formentlig de samme oplysninger hos långiverne.

    For det får de dels betaling fra brugeren, og dels en kommission fra lånefirmaerne, som dog dybest set ikke er interesseret i ansøgninger fra folk registreret i RKI. Så vidt jeg ved er denne fremgangsmåde lidt på kant med retningslinjerne hos de virksomheder der forbinder ejeren af en hjemmeside med långiverne.

    #193788
    testForfatter

    Jeg må på det kraftigste pottesterer. Hverken vi fra rentebussen eller dem fra kredit-survice er svindel firmaer og om lidt skriver jeg en tre fire lindlåg om alle de lykkelige rki registrerede der har fået løst alle deres problemer ved at låne flere penge som de helller ikke kan betale retur.

    #193792
    AnonymForfatter

    Test – hold dig til at skrive faktuelt korrekte indlæg!

    Et “sjovt" indlæg fra din side er ikke sjovt jf. alle dine stave og formuleringsfejl..

    #193798
    testForfatter

    og nu havde jeg så endda lavet ekstra stavefejl for at gøre indlægget mere autentisk 🙁

    #193804
    HalliHalloForfatter

    Kloge hoveder herinde siger ofte at man man kan sætte et computerprogram til at rette slå- og stavefejl………

    #193806
    AnonymForfatter

    Man kan f.eks. bruge Firefox som browser og hente dansk plug-in der medfører, at der kommer en rød streg under forkert stavede ord. Ligesom man kender det fra Word programmet.

    #193808
    testForfatter

    Og som jeg altid svare jer koleghoveder hjælper nettop den typeprogrammer ikke en ordblind, men bare roligt jeg ved godt både hvad en ordbog og stavekontrol er. Diskuter du bare det videre med trolden halihalo.

    #193846
    AnonymForfatter

    Okay, så hvis du skriver en tekst og der kommer en rød streg nedenunder ordet hvis det er stavet forkert – så hjælper det dig ikke med at identificere fejl(en) i din tekst?

    #193856
    HalliHalloForfatter

    Det mærkelige er imidlertid, at af og til skriver test helt fejlfrie indlæg, hvorfor man må formode at han af og til “glemmer" at han er ordblind. For mig virke det selvfølgeligt meget besynderligt, at der pludselig bliver skrevet et 100% fejlfrit indlæg.

    #193880
    testForfatter

    Grafit, da du jo er en seriøs debattør vil jeg gi dig et serøst svar. Problemet er alle de ord der ikke er røde streger under, altså de ordre der er stavet rigtigt men brugt forkert. Spm på min ipad her kommer der ikke nogen rød streg under starten af den her sætning selv om der vist sku ha sået (stået) som. Sku er åbenbart også forkert. Sku da fanden at sku spille tid på at slå det op. Så fjolser find en anden ordblind at brokke jer over 🙂

    #193882
    AnonymForfatter

    Jeg synes “sgu" bare det er synd, at en ligeledes seriøs debattør i mine øjne i hvert fald, bliver taget mindre seriøst pga. diverse stavefejl – når der findes moderne hjælpemidler der stort set kan eliminere dem!

    Formuleringsfejl er der jo ikke så meget at gøre ved, dette ser jeg også personligt mildere på, jeg tror dog du kan få firefox til din iPad – men om der er dansk plugin der, er jeg ikke vidende om.

    #193884
    testForfatter

    Grafit, tro mig du ved ikke hvad du taler om, men ærligt talt gider jeg ikke at diskutere min ordblindhed mere ej heller at min kone er i flex job.

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.