Søger bank med VISA support i weekend

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • OJForfatter
    Indlæg
  • #93398
    OJForfatter

    Hej alle

    Jeg stod i et andet land i weekenden og mit kort havde nået sit credit max for udenlandske transaktioner.
    Jeg ringede til bankens support og fik at vide at det var kun rådgivere der kunne det og de var der ikke i weekenden.

    Så mit spørgsmål er: Hvor skal jeg få oprettet VISA kort så jeg kan få support og evt. nulstillet credit grænse i weekender også?

    På forhånd tak

    O.

    #192498
    HalliHalloForfatter

    Du kan da af gode grunde ikke få noget oprettet VISA-Kort i weekenden, det er logik for høns. Og hvis hotline henviser til din rådgiver kan du jo heller ikke blive “nulstillet" eller hvad du nu mener med dette begreb.

    Alle banker opfordrer/anbefaler derfor altid til at man tager 2 kort med på sine udlandsrejser.

    Har du aldrig hørt om det?

    #192502
    OJForfatter

    Lige for at gøre nogle ting klart.

    Jeg skal ikke have oprettet et visa kort i weekenden. Jeg skal have fundet en ny bank der tilbyder VISA support 24/7.
    Mit kort plejer at virke fint, så derfor plejer en weekend i udlandet ikke at være noget problem (gør det tit).
    Har lige lukket mit mastercard fordi jeg skal have oprettet et ekstra Visa af samme årsag men det betød jeg kun stod med et kort i weekenden.

    Det der er broken i denne sag er at banken ikke kan hjælpe mig og derfor skal jeg have en anden bank der kan.
    Og som en personlig kommentar burde du måske arbejde lidt på dit attitude problem 😉

    #192506
    HalliHalloForfatter

    Tak for rådet.

    Men du har jo ikke engang oplyst hvilken bank du har d.d., men ellers prøv dog at lige ringe op til en 2-3 stykker for at høre om dit problem kunne have været løst hos dem, og giv os venligst besked herinde.

    Tak på forhånd for det kunne da også interessere mig og også andre..

    De store banker har vel i øvrigt en bedre hotline end de mindre….., det er vel også logik…..

    #192510
    OJForfatter

    Jeg skal nok holde jer opdateret 🙂

    Jeg har Jyske Bank, but don’t get me started. Er bestemt ikke tilfreds på på nogen måde!

    #192514
    testForfatter

    I danske bank kan du uden problmer få to visa dankort. Det har jeg gebyr nul.

    24/7 nul gebyrer god service.

    Tror man skal via banken til PBS for at få max nulstillet. Fik det gjort engang mens jeg var kunde i Andelskassen men det to også fredage.

    Systemet jeg har nu med to visa kort er jeg godt tilfreds med.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.