Renteforskel på børsen og mit tilbud

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #93389
    AnonymForfatter

    Hej!

    Hvorfor er der altid en ‘pæn forskel’ på renten på fx totalkredit.dk og så de lånepapirerne jeg får fra banken…

    Fx kan F5 ligge på 1,1, men banken tilbyder mig 1,32 (det er før bidrag)

    Kan en give mig en logisk forklaring?

    Mvh Jean.

    #192292
    AnonymForfatter

    Uden at være sikker , mener jeg at der ligger en formidlingsprovision på ca. 0,2 til den
    bank du er kunde i.

    bidragssatsen (ågergebyret) er lige ned i lommen til RK (bemærk! ikke banken)

    #192306
    thsvForfatter

    Igen det rene vrøvl fra vbturbo!

    Jeg tror de glemmer kurtage og kursskæring i de beregninger de oplyser renten for.
    Har også selv fået et sådant lånetilbud med højere rente end den annoncerede, det er dog mange år siden.
    Renten på børsen er jo også den effektive rente for en køber af obligationen, mens din rente beregnes af den obl.restgæld dit lån medfører.

    #192310
    AnonymForfatter

    Nej de glemmer ikke kurtage og kursskæring ! det skal fremgå i tilbuddet!

    Og Citat:
    Renten på børsen er jo også den effektive rente for en køber af obligationen, mens din rente beregnes af den obl.restgæld dit lån medfører.

    Hvad ævler du om ? den effektive rente for en køber af en obligation har sgu ikke en
    skid at gøre med hvilken pris du får fra banken (låne tilbud)

    Og tshv , dit indskrænkede ordforråd , idiot , cirkus klovn , etc…
    siger lidt om hvad der ligger bag dit intellekt (limiteret) – spil en anden cd , gaaabb
    trættende og kommunikere på Anders And niveau

    #192316
    AnonymForfatter

    Jean -=-

    totalkredit

    http://www.totalkredit.dk/TKdkcms/uploads/Priser_Xlaan.pdf

    sakset:
    Formidlingsprovision
    Totalkredit samarbejder med en række banker, sparekasser og andelskasser. Disse pengeinstitutter modtager formidlingsprovisioner og vederlag fra Totalkredit.

    Priserne står selvfølgelig ikke oplyst , og da jeg spurgte til prisen iforb. med evt. skifte til Totalkredit fra RKD fik jeg oplyst 0,2

    ————————–

    Ps. Nordea klakørens Anders And input frabedes

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.