Boliglån, skifte bank ?

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 47 i alt)
  • Indlæg
  • #192120
    thsvForfatter

    http://www.nordea.dk/sitemod/upload/root/content/nordea_dk/privat/priser/udlaan.pdf

    Som det fremgår af Nordeas pristavle er renten på denne lånetype 9,5% for fordel+kunder, så igen har vbturbo og test trådt i spinaten!
    Lad nu være med at udtale jer om noget I ikke aner en pind om, I er 2 dybt useriøse debatører.
    Vurderet udfra restløbetiden på F2-lånet, må der være handlet i 2005, med 1. refinansiering d. 1/1-2007 osv.
    Jeg var ikke kunde i Nordea dengang, men derimod i Skandiabanken (og DB), og jeg mener at jeg første gang stødte på boligkøbsprioriteten i Nordea i 2008, altså 3 år efter at TS købte sin bolig.
    At Nordea ikke vil skifte til den billigere lånetype efterfølgende svarer jo blot til de renter på over 10% vi tit ser fra den Dyre Bank på bolig- og andelslån.

    Jeg ville maksimere afdraget på boliggælden, og indstille afdraget på Flekslånet, omend det er for sent at få det ændret nu. Dette skulle være aftalt inden d. 31/10.

    #192124
    AnonymForfatter

    THSV

    Ja bliv nu ved med dit Nordea trolling(hvor patetisk). Useriøs siger du !
    Hvad med at fortælle diverse trådstarter(r) at i de stedetfor skal/bør holde sig væk fra
    Quicklånsselskabet Danske Banke og krydsalgs banken Nordea!(åger bikser)

    Så kunne man måske tage dig en lille smule seriøs!

    Du ved jo udemærket godt at alle du(med dårlig stil) forsøger at bilde folk ind at
    Nordea er en top deal er regulær produktsælger vildledning fra din side!
    Alle kan få et boliglån i stort resten af den danske bank sektor til <= 5,5% i rente ! ikk ! eks.vis http://www.svendborgsparekasse.dk/page921.aspx

    så tag dig forhelvede sammen og giv folk et godt råd istedetfor så de måske kunne få en reel og regulær besparelse.
    En hel del af dine råd er jo desværre deciderede tabsgivende og helt forfejlede

    Fint nok at du vil stipulere effektiv rente (renters rente)og dele din misforståede (++++ tese) med os andre -;) vi har jo gennemskuet det!

    Skal da hertil sidst henlede din opmærksomhed på diverse pristavler kun er vejledende (altså udover de 2 største nasserøvs banker) og resten er til at forhandle med i fht. rente = risiko!!! (men det har i måske ikke fattet i Nordea?)

    #192126
    thsvForfatter

    Jeg arbejder ikke i Nordea!
    Og det er åbenlyst at du ikke kender Nordeas rentepolitik, som er ens renter og vilkår for alle kunder, modsat DB, hvor man skal forhandle en rente, og de herefter hæver den efter forgodtbefindende.
    Hele dit indlæg syder af hvor dårlig en debatør du er, der ikke sætter sig ind i tingene.
    De 9,5% på boliglån-ejerskifte opnår man jo netop kun som fordel+kunde i Nordea, fat det!

    #192130
    testForfatter

    Lige et citat fra Hvad thdv selv skrev tidligerer.

    Derudover ville jeg spørge bankrådgiveren, hvorfor jeres boliglån ikke er en boligkøbsprioritet, der kun koster jer 6,7% som fordel+ kunder. Men dette lån var nok ikke tilgængeligt dengang I købte ejerlejligheden.

    Påstanden fra dig Thsv har heltindens været at man som bolig ejer helt automatisk ltd har bankens og markedets laveste niveau.

    Det lader vi så bare stå et øjeblik, støttet af dit ego. 🙂

    #192134
    AnonymForfatter

    Ja Test der gået helt selvsving i +++ erne hos thsv

    Først så har man bankens billigste produkter og så har man lige pludselig ikke.

    Sakset
    Citat til GP : i Nyt lån (tshv belærer alle os andre om +++++)
    http://www.mybanker.dk/bank/debat/vis_indlaeg.html?id=6940&debat_side=3

    General Prier skrev:
    Da alle boligejere jo minimum skal have lønkonto (1) , betalingskort (2) , realkreditlån (3) , boliglån (4) så skal der jo reelt kun et ekstra produkt til. Dette kan være noget så simpelt som en opspar
    http://www.nordea.dk/sitemod/upload/root…i08.pdf

    Endnu mindre kan gøre det, da netbank også tæller som et produkt.

    Følgende 6 produkter kan man ikke undgå som boligkøber:
    Netbank
    Visa/Dankort
    Nordea boligkøbsprioritet
    Grundkonto
    Prioritetsindlån
    RK-lån i Nordea Kredit.

    —————————————————-

    Men klø thsv.

    #192136
    AnonymForfatter

    Men klø på thsv

    Ja trådstarter er + kunde -MEN uden fordele

    #192138
    AnonymForfatter

    Men for ikke og blive ved med at træde i det!

    så kunne thsv passende beregne den stipulerede rente fra eks.vis Svendborg Sparekasse

    Boliglån 3,95%
    Nordea 9,5%

    og så fortælle trådstarteren hvad besparelsen er værd i kroner , øre
    det er da et godt råd (selvom vi er useriøse)

    #192140
    AnonymForfatter

    thsv

    her er foresten et useriøst råd til dig -;) Spar kassen og flyt fra Nordea til eks.vis
    Svendborg Sparekasse. ku jo være at du ku spare en mindre formue og så behøver du ikke
    en gang og gå op i + | selv S-Boligkredit(boligprioriteten) er bedre og billigere end Nordea’s

    http://www.svendborgsparekasse.dk/

    held og lykke med besparelsen

    #192142
    AnonymForfatter

    Bare lige for at gøre tingene klar. Jeg er Fordel+ kunde. Banken ønsker ikke forhandle om renten og har bare henvist mig til deres prisliste som er gældende for alle.

    Den anden ting som skal være klar er at jeg har realkreditlån OG boliglån hos Nordea dvs. Nordea Kredit (realkreditlån) og Nordea Bank (boliglån).

    #192152
    thsvForfatter

    Helt som jeg skrev, men det fatter de 2 klaphatte, test og vbturbo ikke en meter af.

    For øvrigt var boligkøbsprioriteten ikke opfundet den gang du købte, det var i 2005, ikke sandt?

    Din rente er ikke konkurrencedygtig med andre banker, så du bør bede Nordea om en boligkøbsprioritet istedet for.

    #192154
    testForfatter

    Så Thsv vi kan jo konstaterer at man i Nordea system ikke automatisk som påstået af dig altid har den bedste rente.

    De er jo ellers det du gang på gang har fremhævet.

    At du anvende alle mulige superlativer om dem der gør opmærksom på dine fejlslutninger ændre ikke ved fakta

    #192160
    AnonymForfatter

    Test, kan vi ikke hurtigt blive enige om, at det er usædvanligt, at boligkøbere har behov for at låne mindre end 250.000 kr? Og kan vi ikke også være enige om, at kun få ikke har de almindelige produkter som netbank, lønkonto etc.? Da dette jo åbenlyst for enhver er opfyldt, har jeg vanskeligt ved at begribe hvorfor du ikke vil indse, at langt de fleste boligkøbere kan opnå fordel+ kundestatus?

    #192162
    HalliHalloForfatter

    Hvad er konklusionen på diskussionen om Nordeas fordelsprogram?

    Spørgeren har et boliglån kaldes ejerskiftelån til 9,5%, hvilket fremgå af prislisten.

    Et Nordea Prioritetlån vedr. boligkøb kan man få til hvad? 6,7% eller deromkring?, og dette fremgår også af prislisten.

    Mener I så at manden skal bede om at få det lavet om til et boligkøbslån, men det kan man vel så ikke, når det er er optaget i forbindelse med et boligkøb?

    Nå, der sikkert noget jeg ikke forstår, men måske en eller anden kort kan belære mig om det. Spørgeren er jo ligsom ikke meget meddelsom om sin situation.

    #192172
    testForfatter

    Gp spørgsmål er ikke om man kan opnå fordels plus status eller ej spørgsmål er om nordea altid er den billigste bank og om man automatisk har den altid lavest rent eller ej. Nordea er ikke altid den billigste bank og deres fordels plus program er hverken bedre eller dårligere ind andre banker. Spørgeren er fordel plus kunde men holdes på en alt for høj tente med en tvivlsomme forklaring

    #192194
    HalliHalloForfatter

    Nej, Nordea er langtfra altid den billigste bank, se bare Svendborg Sparekasses rentesater, jfr. længere oppe i tråden.

    Jeg ved endvidere at Danske Bank som hovedregel er en af de billigste banker i Danmark.

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 47 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.