NemID nøgleviser hvorlænge holder jeres ?

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #93322
    AnonymForfatter

    Jeg fik min i juli 2012 og er allerede stået af. Jeg lavede en reklamation og der vil blive tilsendt mig en ny.

    Min sidder i nøglebundt, hvor der er bilnøgle med centrallås og solcelle lampe. Tænkte på om det kan have indvirkning ?

    Der står intet om hvor nøgleviser skal opbevares 🙂

    #190118
    AnonymForfatter

    min holdt ca. ½ år så var den død, jeg reklamerede og fik en ny tilsendt, det tog dog 2 uger før jeg fik den med posten, en kollega havde samme oplevelse med ca. ½ år

    #190204
    PrasmusForfatter

    Din opbevaring betyder sikkert end del for dens levetid, men det er ren mekanisk slid eller fugt som dræber den. Med mekanisk slid mener jeg slag og rystelser.

    #190212
    AnonymForfatter

    Centrallås og solceller har ingen indvirkning. Det er nok bare fordi NemID nøgleviser er noget skrammel… :-)…

    #190216
    PrasmusForfatter

    Karolines indlæg fik åbnet mine øjne for, at det jeg skrev, nemt kunne tolkes hen af, at jeg ikke mente du passede godt nok på din nøgleviser, og det var slet ikke meningen!

    Jeg tror nemlig også, at det er et meget billigt produceret produkt, der er meget sårbar over for almindelig brug. Det jeg mente var blot, at det var stød (ikke elektrisk men fysisk), slag, rystelser og fugt som slår den ihjel, og ikke den lille sender i dine bilnøgler, solfangere, indstråling fra mobil telefon (er den CE mærket skal den kunne tåle LANG mere), magnetfelter, jordstråler eller svigermors dårlige aura.

    #190228
    AnonymForfatter

    NØGLEBUNDT, er praktisk, ligger løst i min lomme, alt hvad man skal bruge er nem at komme til og så kan jeg høre hvis jeg taber nøglebundtet. Klart når jeg afleverer bilen på værksted, får den kun bil-nøglerne 🙂

    #190252
    Mr RForfatter

    Kan man finde noget der kan beskytte en mod svigermors dårlige aura :=) ?

    #190262
    testForfatter

    Ikke for noget men jeg klare mig med papir kortene. Har bestilt et par stk ekstra. Er der nogen fordel ved nøgle ringen? Man kan jo samle en hel stak transaktionerne og godkende dem alle på engang og bruge konto kik fra mobil bank.

    #190264
    AnonymForfatter

    Hej Prasmus,

    Dejligt med et sorbert og tillige med underholdende indlæg … svigermors dårlige aura… 🙂

    #190266
    AnonymForfatter

    Nej ikke sorbert (vel ikke en form for is) sobert

    #190324
    HalliHalloForfatter

    Jeg nøjes også med NemID-kort.

    Hvis man behandler nøgleviseren ordenligt, så kan den sikkert holde i rigtig mange år.

    Går den i stykker efter kort tid, så er der vel 2 års garanti på dimsen?

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.