Mit dankort er blevet spærret…..

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #93310
    AnonymForfatter

    Hej med jer.
    jeg har fået en sms om at mit Visa/dankort er blevet spærret på grund af mistanke om at det er blevet misbrugt på nettet.
    Jeg har snakket med banken og der er et nyt på vej. Jeg glemte bare at spørge dem om hvordan med at jeg venter nogle penge der skal føres tilbage på kortet ved nogle vare som jeg har sendt retur til et firma.
    Hvordan mon det kommer til at ske ?
    Mvh Hansen

    #189744
    HJLForfatter

    Dem skal banken nok få placeret på din konto, dit kort er spærret men ikke glemt i systemet 😉

    #189790
    AnonymForfatter

    uforskammet kunderådgiver i Faaborg sparekasse, hun fik da tilsidst lavet så meget rav i den, at hun nåede at smide mig ud af banken, imens jeg intet andende var i Nordea bank, for at få flyttet mine bank kontoer over til den Nordea bank, og alt var godt indtil jeg opdagede at Sparekasse Faaborg havde inddraget mit Mastercard uden min samstykke..jeg fik et chock..og derfor ønskede Nordea bank mig ikke som kunde, de begrundede blot..gæld i bank… jeg har jo ingen gæld i bank… men at Faaborg Sparekasse gjorde dette svineri bag min ryg, gjorde jeg blev bad standing i ander banker…det hele skyldes at jeg nu har boet 2½ år her på Lolland, flyttede tilbage til Lolland, boede i Odense få år, jeg havde ingen problemer med Faaborg Sparekasse, det skete først efter jeg fik en anden kunderågiver, og hun var meget nedlagende i den måde hun tiltalte mig igennem telefonsamtaler…det blev da tilsidst for meget, og det var også grunden til jeg ville skifte bank, fordi ellers var netbank jo muligheden, til at havde forsat i Sparekasse Faaborg. læsset væltede der den 5 september i år, jeg skrev en mail til dem høfligt, at en kundemedarbejder ansat i Faaborg Sparekasse havde sagt i telefonsamtale, at jeg kunde få omlagt de højrentet lån på 30 % til lavere rente hos dem..Men istedet blev de så vrede på mig, at jeg fik at vide af en person jeg talte med i Faaborg Sparekasse, nu ønskede de mig ikke som kunde mere når jeg havde sådanne lån…jeg blev da så både ked af det og vred, at jeg efterfølgende sagde noget jeg ikke skulle havde gjordt, men de tog så meget P +++ på mig, at jeg blev så skidt behandlet, så sagde jeg noget truende…at de skulle sprænges i luften…Ja, SÅ HAVDE DE DA EN GRUND……MEN DET VAR NOK LIGE DET DET HAVDE VENTET PÅ…JEG TUDBRØLED JO…det var jo en trussel…fordi de tiltalte mig så grimt og nedlagende, at der må vel være grænser for hvordan en ansat i en bank tiltaler folk…?

    #189792
    AnonymForfatter

    Nåå..ja – det har du da ret i. Tak skal du have for svar.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.