DANSKE BANK HAR DEN SUVERÆNT BEDSTE MOBILBANK

• This topic has 16 stemmer and 90 svar.
Viser 15 indlæg - 76 til 90 (af 91 i alt)
    Anonym

Ja befri os fra Danske Bank og deres tåbelige forsøg på mersalg at dyre forsikringsprodukter og dyre pensionsprodukter.

Faktum er jo, at Danske Bank er håbløst ukonkurrencedygtige med de billige forsikringsselskaber som GF Forsikring. Når man først har opnået elitebilist-status i GF kan Danske Bank overhovedet ikke konkurrere.

Anonym

Det har jeg da fundet ud af for mange år siden , GF bedre og mere konkurrencedygtigt
    forsikringsselskab finder du ikke

Mr R

General Prier måske du skulle droppe vendingen “faktum er” og skrive “så vidt jeg ved” eller “jeg tror/mener”.

Anonym

Det er et faktum, at Danske Bank er uendlig ukonkurrencedygtig overfor GF Forsikring.

Vi gav Danske Bank forsøget da vi i sin tid skiftede til Danske Bank og det var graverende så store prisforskelle der var!

test

Igen ophøjes en subjektiv oplevelse til en overordnet dybde analyseret faktum. Tror ikke denne analyse af danske bank forsikringsprodekter giver nogen general grad

Anonym

Ja men TEST forsæt da med dit forløjede sludder.

Synes du skulle gå til læge og få undersøgt din realitssans der er jo noget galt i øverste etage.

test

vbturbo ja det burde jeg faktisk gøre, tænk at jeg er så dum at bruge til at svare på dit GP og THSV åbenbenlyse og ensidige vrøvl.

Anonym

Er det ikke lidt voldsomt at slå Danske Forsikring over én kam på den måde? Fordi prisen ikke var konkurrencedyggtig på én konkret henvendelse, betyder det jo ikke at andre henvendelser har samme udfald.
    Af egen erfaring, synes jeg det er utroligt forskelligt, hvordan forsikringsselskaber vælger at prissætte bestemte køretøjer kontra anciennitet.
    Hertil kan det billigste selskab det ene år, være ude af trit med konkurrenternes priser det næste år. Det er bare om at shoppe rundt hvert år, hvis man vil have den billigste præmie.

Slutteligt. Så er det billigste selskab ikke nødvendigvis det bedste. Har været ét sted, som var 2000 kr. billigere om året, men de havde så absolut ikke styr på noget som helst. De sendte konsekvent forkerte opkrævninger ud og kunne ikke svare på hvorfor deres indeksregulering, på min police, var på 10 %. Vel og mærke da jeg endelig kunne komme igennem på deres telefon. Det var hurtigt et overstået kapitel for mit vedkommende.

Anonym

Ja det er faktisk helt utroligt – havde præcis den samme oplevelse i Danske Bank med
    deres assurandør ,det er jo åbenbart landsdækkende.

Så jeg er GF kunde og super tilfreds med deres produkt suite og prisen.
    Viser bare hvor lidt konkurrence dygtige Quicklånsselskabet reelt er.

Anonym

Nu er det jo forståeligt at bankklakører som Mr. R og Test er dybt frustredede over, at de ikke kan konkurrere med et stort kundeejet foretagende som GF Forsikring.

Danske Banks forsikringselskab, Tryg, Top Danmark, Gjensidige og alle de andre børsnoterede forsikringsselskaber skal levere en bestemt combined ratio for at levere det krævede afkast til investorerne.

GF Forsikring er et meget meget velkonsolideret kundeejet selskab, som ikke skal udbetale stor udbytter til aktionærerne. De skal blot lægge lidt tilside hvert år for at konsolidere sig til fremtiden.

Det siger sig selv, at et kundeejet selskab som GF derfor kan tilbyde både billigere og bedre produkter til kunderne.

Anonym

Ja og man skal da heller ikke glemme udbyttet af den årlige check som kunderne får retur
    størrelsen er alt afhængig af skadesregnskabet.

For mit vedkomne er det lige en middag til 2

Altså udbytte til kunderne selv , så flere kundeejede selskaber ville være godt for
    konkurrencen i sin helhed.

test

Gp du er virkeligt efter hånden kommet ned på et virkeligt lavt nivea. Med er er jo sjovt at ha noget af more sig over. Gad vide hvor stort og dårligt dansk bank forsikringer er. Er der mon slet ingen der køber dem!

http://inv.dk.topdanmark.com/situation.cfm

Anonym

Tilbagebetalingsprocenten ligger på omkring 15-20% i min GF Forsikringsklub.

Eneste ting der er lidt surt – men som selvfølgelig også er årsagen til at der kan opnås så lave priser og så høje tilbagebetalingsprocenter – er, at det tager 8 år at blive elitebilst.

Men når først man har opnået det, så findes der ikke noget forsikringsselskab på guds grønne jord, der kan konkurrere med priserne i GF Forsikring.

test

Lærestandensbrand forsikring var billigere sidste jeg checkende..

test

Yes har lige checket i følge gf,s online beregner er lærestanden stadig ikke på Guds grønnejord 🙂

Viser 15 indlæg - 76 til 90 (af 91 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.