DANSKE BANK HAR DEN SUVERÆNT BEDSTE MOBILBANK

Forside Fora Privatøkonomi DANSKE BANK HAR DEN SUVERÆNT BEDSTE MOBILBANK

• This topic has 16 stemmer and 90 svar.
Viser 15 indlæg - 46 til 60 (af 91 i alt)
    Anonym

Test

Nej der er bestemt alt for lidt konkurrence på RK markedet ! og konkurrencen virker ikke!

Havde kunderne kunne skifte omkostningsfrit (altså tage sine lån med sig) over i et
    andet RK som ville konkurere på bidragssatser/kursskæring og andre tillægs produkter
    så ville en kæmpe volume af kunder forlade RKD – HER OG NU

efter turen i kontant , har RKD totalt mistet sin troværdighed , dvs kunderne har NUL
    tillid til skrivebordsvurderingerne! alle er jo per defination risiko kunder

Men knibtangsmanøvren virker desværre fordi det er alt for dyrt at skride og vores idiot politkere er så åndsindskrænkede/fattesvage at de ikke engang evner at gøre noget for skatteyderne her i dette her land!!

Ser virkelig frem til Quicklånsselskabets exit i DK så vi kan slippe for al dens landsskadelige væsen og LAD DET FOR HELVEDE GÅ LIDT STÆRKT

Anonym

Citat

Upåagtet om man er ening eller uenig i om stigninger i rente og bidrag er rinelige mangler der stadig et svar om det er den der låner penge ud som bestemmer renten og værdien af pantet eller ej.

—-

Nej Test du spørger om det er den der låner penge ud som bestemmer renten og værdien af pantet eller ej ! Dem der låner penge ud skal reguleres og ellers kan de skride.

Længere er den ikke

Mr R

General Prier.

De bidragssatser du nævner der skal man vide hvordan man læser.

For det første kan man ikke få afdragsfrihed hos Totalkredit over 60%

Så du hvis du vil lave en sammenligning kan du kun sammenligne op til 60% belåning.

Det er det nogle andre obligationstyper med en højere rente Totalkredit udbyder på de sidste 20% pga. tolagsbelåning hvorimod Realkredit Danmark tilbyder sdro obligationer hele vejen op til 80%.

For det andet er det et vægtet gennemsnit ¨der udgør den totale bidragsats.

Mr R

Realkredit selskaber har altid lavet en anden vurdering end ejendomsmæglerne.

Har du noget belæg for overhovedt at udtale dig om at Realkredit Danmark prissætter deres boliger lavere end andre realkreditselskaber eller er det endnu en af dine mange tilsvining uden belæg ?

Anonym

Ja!!!

test

Tja og for år tilbage vurderede rd min bolig ca 20% højre ind de andre

Anonym

Til gengæld har Den Danske Bank snart hverken filialer eller kasser i de få filialer som overlever. Jeg er desværre kunde i det cirkus. Det bliver jeg vist nødt til at gøre noget ved. Hvorfor skal jeg finde mig i så ringe service for at de kan hente det ene milliardoverskud efter det andet.

Mr R

Fordi der stort set ikke er nogen kunder der bruger kassefunktionen i afdelingerne. De kan jo ikke holde det apparat kørene når der er flere og flere kunder der betjenner sig af Netbank og andre elektroniske medier.

Danske Bank har dog en aftale med Post Danmark, så du kan da altid betale girokort der og hæve penge.

Mr R

GP jeg gik heller ikke ud fra at jeg kunne få et ordentligt svar fra dig.

Anonym

Ja da, til 30 kr. stykket – super attraktivt at besøge gebyr- og rentestigningsbanken!

Anonym

Ja -;)

Anonym

Mr. R eller TEST eller hva profil du nu skriver under, jeg har lyttet meget til dine kommentarer de virkede meget sande, især i starten men krisen har fået mig til at læse, og GP har vist mere hold i virkligheden, det er kort og godt bare ikke i orden, vi har alle ældre familie medlemmer der skal betale 30 kr!! pr. girokort, bankerne slipper simpelt hen for let i forhold til ALLE andre brancher.

HJL

Anbefaling hjælp jeres ældre medborgere med at få girokortene ind på betalingsservice og forklar hvad en iPad, bærbar osv. er. De får alligevel snart brug for det hvis de vil kommunikere med det offentlige.

Jeg ser frem til et Danmark uden kontanter og dermed store besparelser på kontanthåndtering, begræset mulighed for sort arbejde, dette er et skridt i den rigtige retning.

Til dem af jer som ikke ønsker at bruge 30-35 kr. på girokort har jeg et råd om Danske Bank, der findes en kendt kuvertløsning hvor man blot sender girokortene ind til girostrøget og så kører de direkte til betaling, koster vidst kun 7 kr. Og banken betaler portoen. Uden at være sikker så tror jeg også at man kan bruge kuverten til indbetaling af checks (hvis man tør).

Så som jeg ser det er der kun problematikken med valuta og den kan man jo hente i bankens afdeling i kastrup lufthavnen, som vidst ikke lukker, ja eller blot gøre som jeg bruge visa. I udlandet.

Hvorfor skal det være attraktivt at belaste sin bank med giroindbetalingskort?

Jeg syntes i øvrigt at det var smart timet at bringe nyheden i forbindelse med Nordeas regnskab…

Jeg kan ikke mindes at have været forbi en afdeling i mere end 10 min. Uden at overhøre en kasser foreslå, brug af netbank, brug af automat osv.

Jeg syntes at det er de mennesker, at dette er synd for – kasserene som i dag bliver fyrret. De har nu åbenbart gjort deres arbejde så godt, at kasserne nu officielt er unødvendige og der vil kun være brug for nogle få til at byde velkommen og hælde kaffe på kanderne til de mange rådgivningsmøder.

I øvrigt syntes jeg at det er meget positivt at danske bank nu over de næste par måneder vil hjælpe så mange som muligt i gang med brugen af selvbetjenings produkterne. At der bliver afholdt et utal af informationsmøder for de ældre.

Min postand er, at historien er kun interesant fordi det er danske bank.

Hvorfor råber ingen op når Nordea gør tilsvarende?

Hvorfor råber ingen op omkring beskyttelse af de ældre når alt kommunikation med det offentlige bliver digitalt i 2015.

Anonym

Til HJL

Bare vent og se. Hvis/når Nordea bliver lige så umenneskelige som Danskebank, så skal du bare se, så starter debatten også om dem.

HJL

Jeg kan godt forstå din holdning, jeg ser bare Verden anderledes og mener ikke der er nogen anden vej frem i denne digitale Verden.

Nogen glemmer hurtigt, det er akkurat 6 dage siden Nordea lukkede 3 filialer i Aarhus

http://jyllands-posten.dk/aarhus/article4877912.ece

I Juli 10-15 filialer
    http://finans.borsen.dk/artikel/1/237228/nordea_lukker_10-15_filialer_mere_i_2012.html

Det blev måske gjort mere menneskeligt fordi det skete drypvis?

Viser 15 indlæg - 46 til 60 (af 91 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.