Er der nogle, der har erfaringer med nord-finans.dk

Viser 15 indlæg - 121 til 135 (af 181 i alt)
  • Indlæg
  • #191142
    AnonymForfatter

    ja så har han skrevet igen for 3 gang .. hvis jeg skriver herinde får jeg ikke noget lån…..

    super hvad er han bange for .. ejer af brød.cafe . i nyhavn gået konkurs og holdnings 1v gået konkurs 2011 personlig konkurs og skylder flere ansatte løn.. bor tilleje hos en fyr i et hus .. nej du Bo Andersen ….

    du er en fupper og der er intet finans firma over nord-finasn.dk endnu en side der er taget ud fra et håb om flere gebyr på 750 ,- og ja gud hvad dit miljø er..

    #191144
    AnonymForfatter

    lad nu være med at skrive mere om den idiot ti BO det er jo kun det han ønsker at folk skal skrive om ham han er jo ikke det vær for han komme jo aldrig ind og forsvare sig for det er han for bange til nu

    #191146
    testForfatter

    friet, du taler desvære mod fakta når du så entydigt fastslår at du er blevet bedraget og at nordnet eller hvad de nu heder har gjort noget ulovligt.

    du har sent en ansøgning om et lån til et firma der klart angiver på deres hjemme side at de formidler lån. De er altså rent jurisk ikke ansvarlig for om du modtager dit låne eller ej.

    bliv du bare fornærmet og skriv et par hadefulde indlæg. Der er tidligere en der faktisk har fået et svar fra forbruger rådet om de her medtoder fra deres jurist og har gengiver det svar her i forummet.

    #191156
    AnonymForfatter

    Hej i venlige medskribenter, eller måske snarere kombatanter?

    Jeg har sympati for andre, men jeg bliver nød til at give mit besyv med på denne tråd. Det er mere en farce end det er reelt. Debatten har ikke just fået mig til at finde min morgenstjerne frem. Til gengæld har jeg moret mig til den store guldmedalje. Med kaffe og kage vel at mærke.

    Så alt held til dem som mangler midler, med at finde dem. Og en salut til de saglige debattører.

    Alle tiders tråd.

    #191164
    AnonymForfatter

    de har ikke nogle advokat.. og gider ej heller ikke bsvar dig.. for midler det er ikke hvad tæller det er måde han snyder folk og bedrager…

    og hvorfor er du her på denne side.. Han er så truede at han er i RINGSTED OG VIL TRUEDE MED AT KOMME TIL MIT HJEM..

    SÅ SIG MIG ER DET MÅDEN MAN ER ET FIRMA PÅ….

    SVAR MIG ER DET….

    #191166
    AnonymForfatter

    Nej selfølgelig er det ikke en ordentlig måde at drive virksomhed på. Men hvad er DIN agenda egentlig? Det står nemlig meget uklart for mig.

    Formoder du at hvis du bliver ved med at henvise til sagen, så vil Nord Finans give dig lånet. Eller er det blot harme du har tilbage på nuværende tidspunkt?

    1. Du bliver ved med at gøre det samme som du har gjort indtil nu. Og fortsat vil intet ske.
    2. Du kommer over episoden og bruger din energi på at komme videre.

    Af de to udsagn hvilket tror du vil gavne dig mest?

    “"Ockhams ragekniv, det filosofiske princip, at den forklaring, der kræver antagelse af færrest forudsætninger, er den bedste.""

    Jeg tror Ockham har formuleret det meget fint.

    #191168
    AnonymForfatter

    friet han komme ikke op til dig det har han ikke røv i sine bukser til han vil bare gør dig bange den tøsedreng så vær ikke bange for når han ikke tør skrive med mig herinde så skal du ikke være bange

    #191170
    testForfatter

    Friret,, nu er det jo ikke til at vide hvem du mener ikke har en advokat, men Forbrugerrådet har.

    Ragekniven, den havde jeg ikke loge set men det utrolige jer er jo friet tilsyneladende er en virkelig person. Tænk sige dene skiften mellem håb og bedrageri anklager.

    #191186
    AnonymForfatter

    næh jeg er nok bare dum .. test ned taler mig .. men jeg er en sød enlig mor og er dybt ulykkelig .. test jeg har talt med finanstilsynt ombudsmand forbrugerådet og de siger alle det sammen´.. han skal stoppes.

    og nu sidder siger han at han er i Ringsted hvor jeg bor -vil anmelde mig til kommune og er så udbrændt af at kun læse jeg er naiv dum og mere negativt.

    Ved i hvad der er en grund for vore allesammen s håb og nu er jeg der hvor intet håb tør jeg stole på .. mit lån var til at få lidt luft intet andet kunne give min lille datter lidt ekstra i julen..

    Men du har ret test jeg er bare dum dum tak for dine ord ..

    #191190
    testForfatter

    Friret, jeg har på intet tidspunkt hverken skrevet eller ment at du er dum, men du har brug for hjælp og kan tydeligvis ikke selv se det.

    Friet, de taler dig alle sammen eftermunden det er slet ikke så let at stoppe folk der bonde fanger andre og der e Ikke løsningen på dine problemer at låne flere penge.

    Nej den dumme her det er mig for det er jo tydeligvis spild af tid at forsøge at rådgive dig.

    #191206
    MichaelForfatter

    For det første kan man aldrig låne sig til “lidt luft". Regningen kommer dobbelt efterfølgende når pengene skal betales og så står du med endnu større problemer til den tid.

    For den andet har din datter nok mere behov for en nærværende mor der ikke bruger al tiden på et debatforum i stedet for ligegyldigt materielt bras. Skal det virkelig være nødvendigt at bruge 20.000 kr. på julen?! Det er da langt mere end de fleste mennesker med orden i økonomien bruger.

    #191210
    AnonymForfatter

    Hej Friet.

    Nu har jeg selv læst hele denne tråd idag. Nok den mest underholdende eftersom mange går på nåle. Og jeg bliver nød til at give “Test" ret i at din taktik ikke bringer dig videre. Han har faktisk rent sobert prøvet at give dig et holdbart alternativ. Men jeg ved at når man befinder sig i en situation som din, da føler man kun at det er penge “her og nu" som løser ens problemer.

    Og tro mig når jeg siger at din datter sætter mere pris på at have dig juleaften, end en masse BR gøgl. Jeg er selv alene med to piger og ved hvad det indebærer. Du bliver nød til at acceptere du ikke kommer videre i denne omgang. Koncentrér dig om mest effektivt at angribe dine mangler og situation. Derved bliver du hurtigere fri fra dine lænker og kan koncentrere dig om fremtiden. Så som bæredygtig økonomi, penge til at lægge til side og måske endda en sommerferie(hvilket giver langt mere for pengene end juleaften.)

    Og er du alene og ikke kan tjene nok! Tjah, så er det tilbage til skolebænken og videre uddanne dig selv til en bedre fremtid.

    Men slip tanken om Nord og det finanspjat. Du bliver bare mere og mere frustreret.
    Og Test’s intention overfor dig er meget ærlig. Og det trods alt det du trænger mest til her og nu. Alt hvad jeg har læst har været velmenende.

    Håber at mit indlæg får dig lidt på rette vej.

    Hilsen Erik

    #191214
    AnonymForfatter

    tak allesamen – ment ikke til julen penge de var til at skulle betale noget gæld ud men som jeg skrev til lidt ekstra.. nej du jeg er en super mor ..

    og ligenu er jeg åbenbart den Bo ANDERSEN VIL TAGE FØRST TRUERE MED KLUBBEN I KØGE OG BLA BLA.

    jEG ER EN MED ET HOVED DER DUR OG EN FORSTAND TRO MIG .. HAR ARBEJDE MED PSYKOPATER OG MEGET ANDET DER HAR NAVNET SINDSYGE bO aNDSER ER EN AF DIISE OG SIDDER OG SENDER SMS ERE DER SIGER .. HA HA HA OG JEG FUPPER JER ALLESAMMEN…
    HAN ER BARE EN DER SKAL IND OG JA BRUGER MIN TID NU FOR HAN SKAL STOPPES.. HVAD HVIS DET VAR JER SELV EN FINGER IMOD MIG TO TIL JER .. SÅ DØM IKKE .. HAN HAR SNYDT FAMILIER …UFINT..

    #191218
    AnonymForfatter

    Friet jeg synes du skal kontakte et bogforlag med din historie, jeg er sikker på de gerne giver 20.000 for dine oplevelser med denne “bO aNDSER".

    Det er jo en sindsoprivende fortælling, om den alenemor med “ET HOVED DER DUR OG EN FORSTAND" der tidligere har påtaget sig samfundsrelevante og vigtige opgaver såsom at; “ARBEJDE MED PSYKOPATER OG MEGET ANDET DER HAR NAVNET SINDSYGE"

    Med den fritid du må have mellem dit daglige job og passe din datter, kan det ikke tage mange måneder at færdiggøre dette projekt – blot du bruger den brugte tid herinde, på at skrive bogen.

    Jeg ønsker dig god vind med udførelsen 🙂

    #191222
    AnonymForfatter

    JEG ER FÆRDIG HER ..finans -har indhaver Bo Andersen har truede med at tage min datter tilaften..

    Jeg er færdig herinde ..

    sådan en mand er ikke lige mig og de penge kan jeg godt undvære i mit liv ville aldrig tage imod dem..

    jeg håber alle forstår han er farlig..

    en bedrager..

    vh mig og min kæreste der er indefor myndigheden og taget min mobil nu .. forventer Bo ANDERSEN SNART HÆDERLIGT SKRIVER HERINDE OM SIT LOVGYLDIG FIRMA..PÅ GAMMELKONGE VEJ 25 INDE I GÅRDEN . ALSÅ IDE MØBLERS AFD.

Viser 15 indlæg - 121 til 135 (af 181 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.