Hjælp til gæld

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #93291
    AnonymForfatter

    hej jeg er en ung mand på 24, jeg har som så mange andre været dum og smart inden finanskrisen og låne en masse penge,
    jeg kæmper på livet løs for at få banket min gæld ned da jeg er blevet far og min forloved og jeg godt kunne tænkte os at købe hus. jeg har de sidste 2 år betalt godt 250-300 tusind af i gæld plus minus renterne, og har ikke meget tilbage men det er dumme små poster med høje renter, men jeg kan mærke at efter 2 års med overarbejde hver dag kan jeg snart ikke mere, så jeg søger hjælp til hvordan jeg kan få min gæld væk samt komme ned i ydelser så jeg slipper for overarbejde, min egen bank (danske bank) vil slet ikke hjælpe med noget som helst jeg har prøvet alt de siger de ikke vil røre min økonomi fordi jeg har for meget gæld selvom jeg ikke er i RKI, overholder alle afdrag og de kan se hvor hurtigt jeg har fået kørt min gæld ned

    #189302
    AnonymForfatter

    Skriv til regeringen og bed om en hjælpepakke. Eventuelt skriv til ECB, de er kendt for at løse alle problemer ifb. økonomisk uansvarlighed.

    #189374
    AnonymForfatter

    Du skriver selv, at du har betalt en hel del tilbage allerede – og endda forholdvis hurtigt gældens størrelse taget i betragtning. Du skriver også, at du ikke har ret meget tilbage i gæld – altså lader det til, at du allerede har taget det store slæb med at få ens forbrug ned til et minimum og indbetale alt overskydende på gælden.

    Da du nævner, at det er de små gældsposter med høje renter, der er tilbage. Holdt op med hvor meget du har afdraget de seneste par år så formoder jeg, at det er en bankgæld, der nu er betalt ud og tilbage har du så mindre dyre lån ved diverse finanseringsselskaber. I din situation ville jeg nok have gået efter at få dem betalt ud inden banklånet, men det er jo for sent at ændre på nu. Det du kan gøre er at ringe til dine kreditorer og forsøge at lave en aftale om rentestop eller nedsat rente mod at du jo så netop garanterer dem en fast høj afbetaling som klart viser, at du har nedsat dit forbrug til et minimum.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.