Realkredit Danmarks bidragssatser.
Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies
Mybanker indsamler data gennem cookies for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart. Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google og Snapchat for at vise dig relevante annoncer og/eller optimere vores markedsføring på disse platforme.
Indstillinger for cookies
Her kan du selv vælge, hvilke cookies som deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores cookiepolitik.
Danske Bank har oplyst mig at bidragssatsen på mit lån i Realkredit Danmark ikke kan nedsættes til til de 0,40 %, som efter prislisten gælder for lån under 40% belåning på min ejendomskategori. Jeg skal betale en højere sats, hvilket begrundes med at det har jeg gjort førud. Ærgeligt og iriterende også set i lyset af, at samme realkreditinstitut skal have dobbelt så stort et beløb i kursskæring som en af konkurenterne, nemlig 0,20% ved refinanciering.
Er der nogen erfainger med at forhandle bidragsatserne?