Rentetilpasning af Realkredit lån

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Kenny SForfatter
    Indlæg
  • #93252
    Kenny SForfatter

    Hej. Jeg har et realkreditlån hos Realkredit Danmark (restgæld 880.000,- F3 Kontantlån, afdragsfrit til 2,7364 %) som skal rente tilpasses om 14 dage ELLER også skal det omlægges. Mit spørgsmål er følgende: 1. Hvis jeg fortsætter med nuværende lån som der bliver rentetilpasset, kommer der vel ikke gebyr eller udgifter i forbindelse med det, eller?
    2. Kan man overhovedet forhandle om priser på realkreditlån, jeg mener det følger kurser og obligationer og alt det det, så der er vel ikke noget at forhandle om eller?
    3. lidt hen af spørgsmål 2 – Kan der spares noget ved at vælge et identisk produkt fra et andet firma ex. BRFKredit eller er det samme pris de kan tilbyde, nu når det hele følger kurser og obligationer, mm.
    4. Nu hvor det alligevel skal rentetilpasses, kommer der så gebyr eller omkostninger på ved evt omlægning istædenfor rentetilpasning?
    5. Jeg overvejer også at skifte bank og i den sammenhæng har jeg fælgende spørgsmål: Kan jeg godt stadig have KUN mit realkreditlån i RealKredit Danmark (DanskeBank) samt det ene pantebrev og så flytte løn- bugetkonto mm til anden bank?

    MVH Kenny

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.