Gæld i RKI, og flytning af pengeinstitut

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #93231
    AnonymForfatter

    Jeg har igennem de sidste 3 år, så ihærdigt som muligt betalt mellem 1-2000kr om måneden af på en masse RKI gæld jeg stiftede i min vilde ungdom. Jeg har i de 3 år boet i Odense som tilflytter, min bank ligger i Vejgård oppe i aalborg, og jeg vil gerne flytte til et pengeinstitut tættere på så jeg har lidt nemmere ved at lave aftaler med min rådgiver.
    På nuværende tidspunkt har jeg sparnord, og de vil ikke flytte mig til odense afdelingen da jeg jo er i RKI, påtrods af jeg har betalt godt og vel de første 50-100000 af over de sidste par år.

    Er der nogle penge institutter der tager kunder ind der er registreret i rki?

    Jeg søger ikke lån, ej heller dankort, har det fint med mastercart DEBIT, vil bare gerne have min bank indenfor rækkevidde og ikke 300km væk.

    det skal lige siges jeg er på su, færdig til december i år (2012) så der vil jo komme mere ind og dermed blive betalt emre af .

    #188360
    fk2001Forfatter

    Ja, det gør alle pengeinstitutter, med mindre de bryder loven.

    Kort sagt, du har krav på at oprette en nem-konto hvor din indkomster kan indsættes. Men du har ingen krav på betalingskort. Om du kan få et debitkort ved jeg ikke, men hvis kortet ikke kan overtrækkes så burde det jo ikke være noget problem.

    #188368
    testForfatter

    Ja man har krav på en NemKonto men den har du jo allerede. Man kan kun ha en NemKonto.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.