Vi anvender cookies
Mybanker indsamler data gennem cookies for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart. Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google og Snapchat for at vise dig relevante annoncer og/eller optimere vores markedsføring på disse platforme.
Indstillinger for cookies
Her kan du selv vælge, hvilke cookies som deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores cookiepolitik.
Santander consumer bank er den mest amatør agtige kludekræmmer butik jeg længe har oplevet. De har overhovedet ikke styr på de indbetalinger de modtager. Vi har har nu 2 måneder i træk oplevet næsten at blive “stalket" af den flok amatører fordi de mener at vi mangler at betale afdrag på et billån. Sandheden er så at vi stort set hver måned ringer til dem og fortæller at vi sætter flere penge ind på lånet end vi egentlig skal. De fleste måneder har vi indbetalt Kr. 10000 (vi skulle rigtigt indbetale ca. 1400/md). Jeg snakkede med deres “kundeservice" så sent som i formiddags, hvor de fortæller at de godt kan se der er gået Kr. 10000 ind, og de lovede højt og helligt at de ville gå vidre til deres økonomi afd. med det, meeeen, så bliver vi ringet op her til aften af en eller anden skoletøs, som fortæller vi ikke har betalt afdrag……det er sgu næsten til at græde over hvor dumme de er i den biks
HOLD JER LANGT VÆK FRA DEM