Nethandel
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies
Mybanker indsamler data gennem cookies for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart. Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google og Snapchat for at vise dig relevante annoncer og/eller optimere vores markedsføring på disse platforme.
Indstillinger for cookies
Her kan du selv vælge, hvilke cookies som deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores cookiepolitik.
For nogle dage siden bestilte jeg en vare i en netbutik. Beløbet blev trukket allerede samme dag på mit DanKort (de reklamerer med noget krypteret overførsel), men varen har jeg ikke set og gør det nok heller ikke, for de skriver, at de sender samme dag. Er jeg selv ansvarlig for det beløb, der er trukket på Dankortet?
Du skal først henvende dig til virksomheden. Der efter til banen
Det er ikke tilladt at hæve beløbet ved nethandel før varen sendes, undtagen ved forud bestilling.
Men som test skriver så først henvende dig til virksomheden, etv. derefter til banken. Banken forlange dokumentation (email eller tilsvane) for at du har først selv at få pegende igen hos virksomheden, før de vil modtage en sag om kortmisbrug.