langsommelig svartid på email henvendelse

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #93152
    AnonymForfatter

    Jeg venter nu på 8. dag på svar på en email jeg sendte til saxobank Jeg har bedt dem om at vejlede mig om hvordan jeg kan få udbetalt mine pensioner
    Flere rykkere giver bare det svar: du ligger i kø i pensionsafdelingen
    I mellemtid tjener de renter på mine indestående ca 400.000

    Er det en rimelig mode at behandle sine kunder på?

    #186970
    Mr RForfatter

    De sikkert bare travlt….. du virker en smule utoldmodig i mine øjne.

    #186974
    HJLForfatter

    Jeg ville ikke finde mig i det i min bank, men har ikke Saxo så ved ikke hvordan de kører biksen.

    En mail vil jeg mene skal besvares indenfor 24 timer, som minimum mef en nærmere besked om lange svartider.

    Sker det ikke vil mange gøre som dig, sende rykkere og derved blot give mere fyldte mailbokse.

    Har du mulighed for at ringe til dem så prøv det.

    #187250
    HalliHalloForfatter

    Har du fået svar?

    Er det meget presserende, så vil jeg da gerne være dig behjælpelig.

    #187258
    AnonymForfatter

    Jeg har endnu ikke fået svar, nu på 10 dag
    Tak for tilbuddet, men det haster ikke mere end det jager,
    .
    Jeg er dog ret utilfreds med at etrade ikke har tid til at vejlede mig i hvordan jeg får fat i min egen penge

    #187322
    grgForfatter

    Hvis pensionen overstiger kr. 100.000 kan du lige pt. flytte den til nordnet og få 500 kr. i flyttebidrag (som vist svarer til saxoebanks/etrades pris for at flytte ordningen.

    Jeg har kun oplevet hurtige svartider hos nordnet.

    #187330
    HalliHalloForfatter

    Du behøver da ikke at få vejledning i hvordan du “får fat i dine penge". Det fremgår da af den aftale du har indgået med banken, hvornår din opsparing skal udbetales.

    Generelle spørgsmål er banker i øvrigt ikke meget for at svare på, der ville jeg da til enhver tid tage telefonen og ringe for at få afklaret min evt. uvidenhed. Hvorfor har du ikke lyst til at gøre det?

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.