Rki – ønsker ny bank

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #93125
    AnonymForfatter

    Igennem 6 år har jeg været lønindeholdt af Skat. Det har gjort at jeg ikke kunne betale mine forskellige regninger, da jeg blev lønindeholdt med 68%
    Derfor er jeg endt i RKI.

    Nu tabte Skat sagen i Landsskatteretten i april 2012 og jeg fik en del af pengene tilbage og brugte dem på at betale nogle af de gældsposter, Skat er skyld i, at jeg har misligholdt.

    Desværre skal jeg igen i Landsskatteretten for at få resten af de penge, jeg mener Skat skylder mig og jeg mener jeg har en god sag. Hvis jeg vinder der, kan jeg betale resten af mine RKI gældsposter ud.

    Samtidig med jeg vandt i Landsskatteretten, har jeg valgt at starte en lille firma op, som jeg skal bruge en firmakonto til. Jeg skal ikke låne penge til firmaet, men bare bruge kontoen til at der kan blive sat penge ind og betalt fra. Samtidig skal firmakontoen bruges til at Skat kan sætte negativ moms ind på.
    Men Nordea vil ikke oprette den konto til mig. Så jeg kan ikke få penge fra det offentlige, da mit firma ikke har en nemkonto.

    Jeg vil virkelig gerne skifte bank, så jeg har mulighed for at have mit lille firma.

    Jeg har gæld til Nordea og der vil jeg beholde lånene og betale dem som aftalt.
    Som betalingskort ønsker jeg ikke dankort, men kun et kort, hvor der ikke kan overtrækkes.

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.