Hvad foregår der lige?

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #93110
    AnonymForfatter

    Jeg har gået og lagt mærke til nogle særheder i landet den sidste måneds tid, der har bl.a. været lange diskussioner på Christiansborg, som omhandler 5 mia. Skallede kroner. (små 800,- pr. inbygger) – De 5 mia. får skylden for alt på Christiansborg.
    Senest var det forringlser i service sektoren de blev hægtet på, hvor de måtte tage skraldet for hårde nedskæringer, og stram politik, da en 89 årig blev frataget hjemmehjælp.

    – De 5 Mia. Skulle efter planen bl.a. inddreves ved. Citat: “effektivisering, uden at forringe servicen, og uden fyrringer."

    Så er der sagen med politiet der er ved at smuldre, Benzprisen er på himmeltogt. osv. osv.

    Min tanke går på, hvis problemet IKKE er de 5 mia. Hvad er det så de ikke fortæller os? Er det kun os, eller strækker “problemet" sig længere ud i verden?

    Jeg ved i har noget viden drenge og piger. I skal blot vælge ikke at bruge den til mudderkast for en gangs skyld. Hvad ved i? Hvad fornemmer i? Er revolutionen nær? 🙂

    #186300
    AnonymForfatter

    Hold dig væk fra de blå piller, det er ikke sundt for dig.

    #186304
    AnonymForfatter

    Ak ja, det var vel at forvente. Tak for dit “sjove" indlæg Hr.

    #186306
    AnonymForfatter

    Jamen i lige måde da.. forvent ikke yderligere svar på dit indlæg

    #186308
    OBSForfatter

    Det er vel historien om en fjer der bliver til 5 høns… de skændes jo i virkeligheden om ingenting, og man skulle jo ikke synes at vi kunne have problemer hvis så lidt kan blive til så stor en historie. Så det er vel kun for at tiltrække sig opmærksomhed at de gør så meget ud af så lidt.

    Personligt synes jeg at de hellere skulle arbejde på at gøre det bedre i morgen end de gjorde det i går, men det er jo desværre svært at få dem til at træffe de upopulære beslutninger der indimellem skal træffes. Så Danmark må nøjes med mindre… Jeg tror på at vi kunne være et mere rigt samfund hvis de traf de rigtige beslutninger men det ligger lidt tungt med det.

    Bare mine 2 cents…

    #186310
    testForfatter

    Måske lovpriser vi ikke nok og den yderste dag er nær?

    #186312
    AnonymForfatter

    Nå ja, det kunne i så heller ikke håndtere. I synker dybere og dybere her inde. Utroligt i ikke rammer en bund af en art.

    I må ha’ det pænt.

    #186314
    AnonymForfatter

    herinde*

    #186332
    AnonymForfatter

    Neptun : Du skyder altså dig selv i foden med de dommedagsprofetier

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.