huskb med lille indtægt

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • mnj1973Forfatter
    Indlæg
  • #93079
    mnj1973Forfatter

    hej er der nogen der kan hjælpe mig
    jeg skal flytte fra min kæreste med 4 børn og her i mrådet hvor vi hører til er det umuligt at få en lejebolig der er stor nok til at vi kan være der alle sammen så jeg har fundet et billigt hus som jeg gerne vil købe men hvem vil låne mig pengene nr jeg ikke har en kæmpe indtægt

    #185236
    testForfatter

    Der er vel igrunden meget simpelt ingen hvis de vurdere at du ikke ha råd og alle hvis du vurdere at du har.

    Lav et budget og tal med en bank eller og en kreditforening.

    #185244
    mnj1973Forfatter

    problemet er ikke at jeg ikke har råd men at huset ligger i et område hvor bankerne ikke er så villige til at putte penge i et hus hvis ikke du har til udbetalingen selv

    #185246
    AnonymForfatter

    Så er det bedste bud vel næsten fra familie der måske har friværdi de kan belåne.

    #185250
    testForfatter

    Mnj1973 i realiteten sætter banken jo så heller ikke pengene i huset men i i dig. Du og din betalings evner e bankens eneste sikkerhed for den del af låner der liger over 60. Det et rationalet bag at det er så svært at låne den sidste el af pengene.

    Tror altså ikke måske du kan blive nød til at over veje familie lån som Frank nævner elle køje senge. Lej evt et hus

    #185252
    mnj1973Forfatter

    hvis bare der var huse tilleje ville jeg gerne det

    #185254
    testForfatter

    Trist sitation. Min afdøde mor sagde altid at hvor der er hjerte rum er der plads. Jeg er fra en generation hvor jeg sov i køje seng med min storebror. Det to vi ikke skade af.

    Held og lykke med det videre.

    Måske er lidt mindre plads at fortrække frem for uføre

    #185256
    AnonymForfatter

    Problemet er jo nok at rådighedsbeløbet, når alle faste udgifter er betalt skal udgøre ca. 6.000 for den voksne + 2.500 pr barn, altså omkring 16.000 kr.

    (I den beregning må du naturligvis medtage børnepenge og børnebidrag)

    Men hvis du når du regner det hele igennem ikke kommer i nærheden af dette rådighedsbeløb, så vil et huskøb desværre ikke være indenfor rækkevidde uanset hvilket pengeinstitut du henvender dig til.

    #185264
    HalliHalloForfatter

    Hvis du har en almindelig lønindtægt ca. på 400.000 kr., så kan du med garanti også købe et lille hus til dig og dine 4 børn.

    Med som altid i den slags spørgsmål, så er mit uforbeholdne råd: Gå dog i banken og få udstedt et boligkøbsbevis. Det kan banken lynhurtigt udstede til dig, hvis du da er kreditværdig og så ved du om det muligt eller ej.

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.