HJÆLP TIL PLACERING AF MINDRE FORMUE

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • HalliHalloForfatter
    Indlæg
  • #93077
    HalliHalloForfatter

    Vel hjemkommet fra en rigtig dejlig ferie er jeg kommet i den situation at jeg har 5000 kr. i overskud på feriebudgettet, som jeg gerne vil have placeret på en indlånskonto med max. 3 – 12 måneders opsigelse i Danmark til optimal rente.

    Da jeg har på fornnemmelsen, at Mybankers liste til venstre ikke er fyldestgørende, vil jeg gerne høre om der er nogen, der kender til tilbud, der ikke fremgår af listen. F.eks små lokale banker med jubilæumstilbud eller lignende.

    Desværre kan jeg ikke få kontoen i FIH-bank, som I altid henviser til herinde, da jeg ikke p.t. har 25.000 kr.

    Den/de bank(er) I kan anbefale mig må helst heller ikke have nogen gebyrer for brug af netbank osv., da jeg kan se at mange herinde udførligt skriver, at de ikke kan lide sådanne “smågebyrer" og at de i stor stil oplyser,at de er på vej væk fra f.eks. BRF-Bank.

    Hvem kan anbefale en bank med en god rente? Seriøse svar udbedes! Tak!

    #185212
    AnonymForfatter

    Nu er det jo så lille et beløb, så det stort set ikke betyder ret meget om det er det ene sted eller det andet. Jo altså 1% forskel i renten, betyder 50 kr. mere for dig efter et år. Det er jo ikke ligefrem det der gør den store forskel for din økonomi. Det svarer til 2 isvafler mere på din næste ferietur. hihi

    Hilsen Frank

    #185220
    BertelsenForfatter

    HalliHallo: Useriøse indlæg som dette og dit tidligere indlæg vedr. turen over grænsen fortjener ikke et seriøst svar!

    #185272
    HalliHalloForfatter

    Det er muligt at du opfatter det sådan Hr. Bethelsen, men spørgsmålet er nu helt seriøst nok.

    Det jeg egentlig blot vil vide er om der kan være andre tilbud på markedet end dem der fremgår til højre på Mybanker under “Opsparing"?

    Eller er der garanti for at det altid er 100% ajourført altså at jeg ikke kan finde et bedre tilbud andentsteds?

    Det må da være nogen der kan svare på? Andet forlanger jeg såmænd ikke.

    #185276
    HJLForfatter

    Jeg har forstået mybankers virksomhed således at den liste ikke er udtømmende, det koster kassen for div. Institutter at komme på listerne her på siden, men måske er jeg fejl informeret. Spørg John han må vide det 😉

    #185286
    thsvForfatter

    http://www.nordea.dk/Privat/Opsparing+investering/Opsparing/Pluskonto+Fast+Rente/1041212.html?WT.mc_id=427

    Nordea tilbyder 1,5%, selv som basiskunde, så kan du da få hele 75 kr i renter ved at binde formuen i et helt år.

    #185288
    testForfatter

    Halihalo skal du har råd og vejledning til at investere de75 kr?

    #185294
    MichaelForfatter

    Kunne Mybanker for hede hule h…. ikke snart smide lystløgneren HalliHallo på porten?? Først er han bistandsklient på vej i fogedretten, kort efter millionær og nu har han så ikke en konto i FIH til trods for at han for kun 3 mdr siden i denne tråd

    http://www.mybanker.dk/bank/debat/vis_indlaeg.html?id=6459#indlaeg64305

    skrev følgende:

    “Jeg benytter også FiH, men har kun 2 konti"

    Hvad er dit formål med at udleve din skizofreni herinde HalliHallo?

    #185304
    testForfatter

    ps husk at ændre din forskudsopgørelse eller kommer du jo til at få et skatte smæk på grund af skatte smækket.

    skal du ha hjælp til det også?

    #185336
    HalliHalloForfatter

    At jeg allerede har 2 konti i FIH, betyder da ikke at jeg kan oprette en ny konto og opnå en fordelagtig rente. Når jeg d.d. kun har 5.000 kr. i overskud mangler der vel ligesom 20.000 kr. for at få oprettet en ny konto.

    Det med forskudsskatten har jeg check på, derimod har jeg et andet skatte spørgsmål, som jeg vil stille i en ny tråd, hvis ingen har noget imod det.

    #186028
    HansLundForfatter

    Hahaha…

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.