Opsigelse af engagement

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #92960
    AnonymForfatter

    Hejsa,

    Som mange andre, kører min økonomi desværre rigtig skidt for tiden. Lang historie kort, så har jeg lån, kassekredit – og et mindre overtræk på min lønkonto. Noget rigtig møg! Jeg har flere gange forsøgt at snakke med min bank, men uden held.

    Nu har jeg fået brev fra banken om at hvis jeg ikke betaler inden XX dato, vil de opsige mit engagement… Så nu er jeg endnu mere på herrens mark.

    Jeg har derfor forsøgt at finde en løsning selv, måske ikke det bedste, men:
    1. Fået et ekstra job
    2. Oprettet en lønkonto i en anden bank og fået hævekort, så jeg kan få betalt regninger til tiden d. 1/7.
    3. Solgt alt af værdi, jeg kan undvære
    4. Kigget på mit budget og fx fået et billigere tlf abonnement, internet osv.

    Min bank vil højst sandsynligt reagere negativt, når de ser at der ikke går løn ind på kontoen til den 1/7… Hvad kommer der herefter til at ske, vil banken sende mig til inkasso, RKI og fogedretten på én gang, eller “nøjes" med inkasso til at starte med?

    Jeg ved at det ikke er optimalt at flytte min lønkonto, men jeg kan ikke se andre muligheder. Håber derfor der er et par gode råd i det videre forløb!

    #182892
    testForfatter

    Bortset fra to ser det jo fint ud, der løber bare flere omkostninger ud ved at løbe fra det

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.