Depotgebyr, aktiedepot, Jyske Bank
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Jeg forventede at et vp-depot kun med aktier var gebyrfrit, også i Jyske Bank. Nu oplyser de mig noget andet.
Er der nogen der kan be- eller afkræfte min forventning. Enten ved henvisning til et prisblad (jeg kunne ikke finde noget der omhandlede depoter) eller ved at fortælle hvad de selv plejer at betale.
Det er også godt gemt, men du kan finde det her på side 12:
http://www.jyskebank.dk/_jb/commoninc/bin.asp?id=152992&src=prisbog.pdf
Jeg handler selv via Skandiabanken og her er der ingen depotgebyrer på aktier.
Tak – godt fundet.
Jeg kan dog stadig ikke se at der (selv i Jyske Bank) er gebyr for at holde et rent aktiedepot. Det plejer jeg nu heller ikke at betale der hvor jeg handler.