boligvurdeing ved køb af hus.

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #92854
    AnonymForfatter

    Vi har været til møde med vores bankrådgiver for at låne til vores kommende hus.. Vi er blevet godkendt i forhold til kreditvurderingen.
    Vi fik afvide at der skulle en ud og vurdere det hus, som vi skal købe. Hvad indebære denne vurdering ? Kan denne vurdering være negativ i forhold til vores kommende huskøb? eller er det bare rent rutine at det skal de for at vi kan låne til huset? Ville vi kunne få afslag på at låne til huset selv om vi er blevet godkendt i banken.

    #181526
    HJLForfatter

    Burde være en form sag.

    Måske et problem hvis prisen ligger tæt på 500.000 der mener jeg ikke realkreditselskaberne vil låne dig penge.

    #181538
    AnonymForfatter

    Ok, det er et hus på 1,4 mill. Hvad liggers der vægt på ved sådanne en vurdering?

    #181540
    fam-2860Forfatter

    Der skal bare en repræsentant ud for kreditforeningen, mange gange er det bare en mægler.

    Han skal bare se der står et hus og at det ikke er ved at falde sammen el lign.

    Vi har lige solgt vores lejlighed og der skulle købers bank´s repræsentant også ud og lige kigge.

    #181542
    AnonymForfatter

    tak for dit svar. Det gav lige mig lidt ro i sindet . Har virkeligt været bekymret over denne vurdering, har nok ikke helt vist hvad det indebar, havde nok den opfattelse af at de selv skulle sætte en pris på det.

    #181558
    AnonymForfatter

    så blev vurderingen vel overstået og hvad mon det næste bliver i huskøbet??

    #181560
    testForfatter

    At du finder ud af de ting hverken sælger, ejdomsmægler eller synsraporten “sagde" noget om 🙂 held og lykke

    #181640
    HalliHalloForfatter

    Hvad blev det næste så, skal nemlig selv ud og se på hus i nær fremtid?

    #181642
    AnonymForfatter

    kontakt til advokat ( fordi det er privat salg/køb) og i banken for at finde ud af hvilke lån vi gerne vil have , det blier i næste uge

    #181652
    AnonymForfatter

    Er der noge der ved havd et udvidet skøde er, vi har fået afvide at vi skal have lavet et udvidet skøde og ikke en købsaftale ved vores huskøb ??

    #181658
    HalliHalloForfatter

    Få nu kontakt med den advokat, der skal berigtige handlen, mon ikke han ved hvad et udvidet skøde er, hvis det overhovedet er et begreb, der findes.

    Når du har svar fra advokaten, så forklar gerne os andre hvad der menes.

    #181664
    AnonymForfatter

    Hallihallo, er det korrekt antaget at du er lidt af en troll?
    Eller bare lystløgner…. ja, undskyld hvis du føler dig stødt (afsløret), måske er du skizofren. Du har i hvert fald en del identiteter at holde styr på.
    Er du i arbejde eller ledig, måske jordbærplukker i sæsonen eller hvad ved jeg?
    Kan du huske dine indlæg hvor du vil have hjælp til din dårlige økonomi?
    Kan du huske dine indlæg, hvor du har en del penge du skal have investeret??
    Bekend nu kulør… stå ved hvem du er…. også selvom du er på bistand og sidder på bibliotekets computer og skriver alle dine absurde indlæg.

    #181666
    HalliHalloForfatter

    Daw Peter Nielsen,

    Biblioteket er ved at lukke, så jeg skal fatte mig i korthed:

    Det er da muligt at jeg en enkelt gang har stukket en meget lille hvid løgn eller skrevet noget som skulle tages som ironi, men ikke for at undskylde det: Jeg kan finde rigtig mange andre indlæg, hvor det samme er tilfældet.

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.