Agere som bank.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #92817
    AnonymForfatter

    Nogen der kender nogen som kender nogen, eller bare har hørt om nogle der starter lidt som bank og giver bedre rente end en bank.

    Har nemlig tænkt mig og reklamere med at måske give x-antal % om året i rente da jeg handler i forex.

    Nogen der ved om det overhovedet er lovligt, og om man kan lave en kontrakt så man kan stille en sikkerhed til ham man låner penge af?

    Grunden til dette er jeg gerne vil have lidt gearing på min investering, og jeg ikke har det store at stille som sikkerhed hvis jeg sku låne af banken.

    Meget gerne seriøse indlæg, fordi dette er noget jeg tager meget seriøst. Og alle forslag er velkomne.
    Vil ikke sige jeg er nybegynder i at investere, og så måske lidt alligevel, men mangler ligesom en “base", så min investering gror lidt hurtigere.

    #180976
    AnonymForfatter

    Du kan ikke slå markedet!

    #180978
    AnonymForfatter

    Ellers ville jeg jo ikke lave det her indlæg?

    Må jeg spørge om du ved hvad forex er overhovedet?
    For hvis jeg skal være ærlig, ser jeg ikke meget seriøsitet i dit svar. Jeg bedte om seriøst svar udelukkende, er det for meget at forlange?

    #180980
    AnonymForfatter

    Hele din OP skriger skingrene idiot – derfor jeg gør mit indlæg så kort og præcist som muligt!

    DU KAN IKKE SLÅ MARKEDET! END OF DISCUSSION!

    Men lad os nu, for sjov skyld antage at du rent faktisk kunne slå markedet konsistent. Hvorfor ville du så have behov for at låne penge? Du kunne jo lave dem på ingen tid, ja alle banker, investorer og privat personer ville stå på nakken af hinanden for at få lov, at låne dig penge!

    Men det gør de ikke vel? Det er derfor du har skrevet herinde…

    #180982
    AnonymForfatter