Swedbank

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #92812
    AnonymForfatter

    Hej mybankere, kan i give mig nogle gode råd om hvor stabil Swedbank er?

    Jeg står klar til at flytte mit (første og ca halvandet år gamle) andelsboliglån til Swedbank fordi de tilbyder meget bedre rente end Jyske Bank, som jeg ellers har været tilfreds kunde hos siden jeg kom til Danmark for mange år siden. Er der nogle faldgruber jeg skal være obs på i forbindelse med denne svenske bank? Mange tak for alle mulige råd og vink til en som ikke kender bankmarkedet så godt.

    SMES

    #180888
    AnonymForfatter

    Indlægget er slettet af redaktionen, da det ikke lever op til Mybanker.dk’s retningslinier.

    #180890
    OpgaveForfatter

    Frikadelle: Godt nok en dum og irrelevant kommentar og den har intet med en debat at gøre !

    SMES: Som udgangspunkt er Swedbank et okay valgt. Om den er sikker eller ej, betyder ikke det store, såfremt du ikke har mere end 750.000 kr. stående kontant. Dog vil dine renter selvfølgelig kunne stige, hvis Swedbank kommer i problemer, men så kan du jo evt. bare skifte bank igen.
    Swedbank tilbyder grundlæggende det samme sm Jyske Bank, måske lidt en ulempe ved at de ikke har så mange filialer og hæveautomater, men det betyder nok ikke det store.!?

    #181046
    AnonymForfatter

    Du kan lige som mig selv, nøjes med at flytte andelsboliglånet til Swedbank det koster 3000 til banken samt 1400 til staten – hvornår du så har sparet nok i rente til at det kan betaler sig kan du jo så selv regne ud.

    #181048
    daskinoForfatter

    har selv været Swedbank kunde i 5 år efter at have haft en jysk bank. je ghar ikke haft nogen problmer med dem, fin service, hvis man har orden i sin økonomi.

    #181088
    HalliHalloForfatter

    Men husk lige, den bank der er billig i dag kan være en af de dyreste i morgen.

    Mange lokker med gode tilbud, og når så de har fået tilstrækkeligt ind i folden, så skruer de måske også op på renteskruen.

    Det har jeg personligt oplevet flere gange.

    #181120
    testForfatter

    Så der for bør man vælge den dyreste bank idag? Lol

    #181200
    AnonymForfatter

    Tak for råd! Specielt hvad HalliHallo skriver er jeg lidt bange for. Det er nettop hvad Jyske Bank har gjort. Jeg fik forhandlet et rimelig godt tilbud, og så gik de i gang med at sætte renten op hvert kvartal bagefter!! Det er iallfald snyd. Nå vil jeg starte fra bunden igen hos Swedbank, og så må vi se hvor lang tid det tager før de har indhæntet renten til Jyske – og så skifte igen… Er det sådan man gør??

    #181202
    daskinoForfatter

    somsagt jeg havde Swedbank i 5 år, og i de år steg og faldt renten efter diskonoten, det gode v Dem var at de var lige så god til at sætte renten ned som op. Det oplevdede jeg desværre det modsatte i min gamle bank som end ikke er særlig dyr. nu er jeg den lykkelige ejer af en relakredit se der er renten lav

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.