Ge money bank

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 49 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #92750
    AnonymForfatter

    Jeg har idag et billån via min bank(Nordea), har så set TV reklamen for Ge Money Bank, hvor de reklamerer med en billig rente, umiddelbart hopper jeg ikke bare på den, men blev da nysgerrig. Så var forbi deres side for at se om der var nogle faldgrupper, så ikke sådan ud for mig og de kunne låne mig pengene uden sikkerhed, billigere end min egen bank :-S

    Er der noget man skal holde øje med??

    #179952
    MichaelForfatter

    Hvis du mener deres såkaldte knaldtilbud på privatlån plus til 3,95% i rente kan du være sikker på én ting: Der er ingen der bliver kreditvurderet til så lav en rente på et lån uden sikkerhed.

    GE Money Bank er ikke en døjt anderledes end alle andre hurtiglånspushere. Koncentrér dig hellere om at få afdraget gælden til Nordea hurtigere. Sparede renter er den bedste investering der findes.

    #179962
    AnonymForfatter

    Fra Gemoneybank.dk:

    #179964
    AnonymForfatter

    Hvad sker der for dette forum???

    Indlæg slettes delvist når man trykker på send indlæg !!!

    #179966
    AnonymForfatter

    Der sker vel ikke noget ved at prøve at ansøge om dette lån, man kan jo bare lade være med at benytte sig af tilbudet hvis ikke man kan opnå den laveste rente hvis det er tilfældet at ingen kan opnå det.

    #179972
    AnonymForfatter

    Søg og se hvilken ÅOP du får – ikke renten! Det er ÅOP du skal sammenligne med din nuværende rente i Nordea. Tvivler også på at du vinder noget…

    #179976
    HalliHalloForfatter

    Jeg vil anbefale dig at indhente et tilbud, så kan du jo i ro og mag se om det kan betale sig.

    Samme spørgsmål har i øvrigt været stillet herinde før, så prøv også at søge i gamle svar.

    #179978
    AnonymForfatter

    ÅOP er lavere end i Nordea. Men må prøve at få et tilbud fra dem…

    #179982
    HalliHalloForfatter

    Ja, selvfølgelig skal du have et tilbud fra dem TED, det er jo ikke sikkert du kan få det til den allerlaveste rente, som de averterer med.

    Alle ved vel egentlig godt at disse lave renter blot er reklame for at lokke husarerne ud.

    #179984
    NultopskatForfatter

    Ingen tvivl om at GE lokker med en lav rente, men DB og Nordea ER for dyre og måske kan man i disse tider opnå bedre betingelser os alternative udlånere..

    Men del endelig dit tilbud med os andre, tror vi er mange der er spændte.

    #179994
    pppedeForfatter

    Hmm. Nu er det nok ikke såå relevant, men du kan evt. se linket længere nede. Det er en artikel om de billigste banker i DK udgivet i 2012.

    http://digital.sondagsavisen.dk/publication/260fd3a8#/260fd3a8/20

    #179996
    AnonymForfatter

    Vender lige tilbage 🙂

    Det skal siges at der jeg optog lånet, lavede jeg en beregning herinde på hvor det var billigts i ÅOP, tog det med til min rådgiver og fik lånet til samme vilkår..

    #179998
    NultopskatForfatter

    Fint link, men læs teksten,

    #180034
    AnonymForfatter

    HA

    Det var som ventet.

    De kan desværre ikke tilbyde mig deres lån med lav rente, men deres alm lånetype med rente på ca 17 %…

    Og det skal så siges at det ikke er fordi jeg ikke er kreditværdig, har vrøvl med økonomien eller andet.

    #180038
    AnonymForfatter

    Hvis jeg kan få et forbrugs lån til 5% i ÅOP, så er det billiger ned mit andelsbolig lån i Danske bank. 100.000 vil kunne få mig ned på de 60% som skal til for at Swedbank vil kunne overtage lånet til de der 4,95%. Danske Banks rente er vist på 6,2% nu.

    Så det er værd at regne på og forhøre sig om.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 49 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.