Penge Magasinet og Investeringsforeninger

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #92716
    AnonymForfatter

    Mit navn er Jacob K. Schultz, jeg er journalist på Penge Magasinet på DR1. Jeg er ved at tilrettelægge et program om omkostningerne ved at have sat penge i en investeringsforening. For at lave et godt program og sætte fokus på alt for høje omkostninger, har jeg brug for en helt almindelig dansker, der har investeret i en investeringsforening gennem sin bank. Det kan enten være direkte, via en ratepension eller børneopsparingen.

    Jeg håber, der er en, der vil hjælper eller, der er en, der kender en, der kender en.

    Skriv på scz@dr.dk, med nummer navn og investering.

    Med Venlig hilsen.
    Jacob K. Schultz

    #179520
    AnonymForfatter

    Hvad er det, du skal bruge den helt almindelige dansker til? Omkostningerne ved investeringsforeninger fremgår af produkternes prisblad på investeringsforeningernes hjemmeside – det behøver man ikke en helt almindelig dansker for at finde ud af.

    Har du ikke bare brug for en helt almindelig dansker, der gerne vil i fjernsynet?

    #179528
    AnonymForfatter
    #179530
    AnonymForfatter

    Ja så er indgangsvinklen jo helt tydelig.
    “For at lave et godt program og sætte fokus på alt for høje omkostninger"

    Hvilke investeringsforeninger?
    Hvilke afdelinger i de enkelte foreninger?
    I forhold til hvad?

    #179532
    NultopskatForfatter

    Hvad med at lave et program om finanskrisen, hvordan bankerne bidrager til at krisen varer ved eller banker & kreditforeningers andel i det faldende boligmarked.

    Mht omkostninger i investeringsforening er det vel også relevant om investeringsbeviserne stiger eller falder. eks havde jeg investeringsbeviser købt i 2004 solgt i 2007, de gav ca. 50 % årligt her er det jo ligegyldigt hvad banken tjente. Hvorimod investeringsforeninger, der investerer i obligationer, det er jo mildest talt at snyde folk.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.