boligkøb og forbrugslån
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies
Mybanker indsamler data gennem cookies for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart. Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google og Snapchat for at vise dig relevante annoncer og/eller optimere vores markedsføring på disse platforme.
Indstillinger for cookies
Her kan du selv vælge, hvilke cookies som deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores cookiepolitik.
Hej!
Jeg med et par overvejelser som jeg håber i kan kaste lys over.
Jeg skylder mine forældre 170.000kr, og det lån er optaget i deres lån, men i forbindelse med deres flytning, vil de gerne have dette lån indfriet, dvs at jeg skal ud og have taget et forbrugslån.
Jeg bor til leje lige pt, og betaler 3300,- per måned, men vil rigtig gerne finde mig en ejerlejlighed i københavn.
Vil i anbefale at jeg køber en lejlighed, og samtidig låner penge til at dække forbrugslånet, eller skal jeg vente til forbrugslånet er betalt ud?
Jeg arbejder i norge, hvor jeg tjener et sted mellem 20-30.000 udbetalt om måneden. Typisk, 450.000 om året.
Du kan ikke optage forbrugslånet i ejendommen i forbindelse med køb, hvis ikke du har en formue selv.
Optag forbrugslånet, afbetal det og så kig efter lejlighed.
Bliv boende i den billige lejlighed og afdrag gælden til dine forældre først, dernæst opsparing til udbetaling, købsomk. og flytning til ny lejlighed.