hus deling

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • _me and you_Forfatter
    Indlæg
  • #92692
    _me and you_Forfatter

    Hej….jeg kunne godt bruge noget hjælp ;0(
    Vi skal gå fra hianden men har desværre et hus som vi har købt sammen for 4 år siden…..som så mange er huset ikke det værd som vi gav for det…..vi har været i banken og de har vurderet huset og lagt gælden sammen og trukket huset værdi fra hvilket giver 220.000 kr. til hver….men det vil hun ikke være med til hun vil ikke have en gæld…..så hellere lade det gå på tvang….har prøvet at forklare at gælden så bliver nok dobbelt så stor til hver….hvis hun tog de 220.000 kr. kunne jeg så over tage resten og blive i huset…..så er hun kommet med det forslag at hun vil betale hvad der svare til hendes fradrag til mig hver måned…og så skulle vi så sætte det til salg….men når jeg så spørger om hun vil betale i måske et år svare hun at det havde hun ikke tænkt sig….huset vil jo også bleve solgt langt under prisen og gælden vil blive den samme…..der skal siges at hun har sagt til banken at hun ikke vil betale mere…..
    Er der nogen der kan komme med nogle rigtige gode råd ?????

    #179226
    pppedeForfatter

    Sikke en trist situation.

    Jeg googlede

    #179238
    testForfatter

    Der er ikke andet at gøre ind at i sælger det nu og deler tabet. Du kan ikke tvinge hende

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.